מצא את הפאנדום שלך

יום ראשון, 13 ביולי 2014

הילד שבך - פוסט ~2~

שלום לכולם שוב!
תאמת, אין לי יותר מדיי מה לחדש לכם. ככה זה עם תוכניות ילדים קלאסיות, מי שמשנה אותן נידון לכישלון מוחץ ואכזרי. ולמרות זאת, כן יש לי כמה דברים לספר לכם עליהם!
קודם כל, לתקן טעות גדולה שעשיתי בפוסט הקודם (כן אני מודה בטעויותיי). גרוויטי פולס עדיין לא הוציאה עונה שנייה אבל היא כן תבוא לבקר את אמריקה הקיץ הזה, ושידוריה בחו"ל יתחילו בראשון לאוגוסט. עוד לא ידוע מתי תצא בעברית אבל מי שאין כוח לחכות יהיה יכול (יוכל?) למצוא אותה באינטרנט.
ועכשיו לנושא חדש. כולכם מכירים היטב את פיניאס ופרב (אני מקווה) ואת הפאנדום המגניב שלהם - פרבריי הגיהינום (גאוני נכון?). אבל לצערי לא הרבה מכירים את הפאנדום של הדמות האהובה עליי - דופיביינס.
מי? מה? מתי? איפה? כאן ועכשיו! תמשיכו לקרוא..

נשמע מוכר? כן, זהו הפאנדום של דוף, שאולי אתם זוכרים רק בתור דוקטור היינץ' (לא הקטשופ) דופנשמירץ'. אז אם אתם לא מכירים את הפאנדום הזה, אתם וודאי לא מכירים את תוכנית האינטרנט שלו - doofdaily (או בשמו המלא- Doofenshmirtz's Daily Dirt). תוכנית ביוטיוב שמתעדכנת כל שבוע (באופן מוזר לא כל יום, אבל בעצם גם אנחנו) ומתארת כל מיני דברים אינטרנטיים למיניהם. איך זה קשור לדוף שלנו (טוב מבלבד השם...)?! הוא מגיש אותה כמובן!
טעימה מאחד הפרקים (משחק המילים הזה לא היה מתוכנן מראש! תראו את הפרק ותבינו למה זה מצחיק..) בחרתי אחד שיתאים לנו!

אני לא יודעת אם הגאון שעושה את זה באמת קשור לסדרה (אם לא זה חיקוי ממש מדהים!) אבל זה מצחיק נורא וחביב בכל מקרה. אומנם באנגלית, אבל עם קצת השקעה זה לגמרי שווה את זה.
אם לא התחברתם ספציפית לפרק הזה, אתם חופשיים לבחור אחד מתוך הפרקים הרבים. אני אישית אוהבת מאוד את פונים, אנימה ותה בועות (bubble tea?).
דוף הוא הדמות האהובה עליי. אני חושבת שהוא פארודיה מושלמת לכלכך הרבה סרטים ותוכניות, ובואו נודה בזה- הוא פשוט קורע מצחוק. גם פרי הפליטיפוס שם לתמוך בו, וכשהוא שותה את שיקוי החמידות (בפרק הספיישל מיפ בסיאטל)- הוא פשוט מקסים ומצחיק.
אחד השירים האהובים עליי. האם זה צירוף מקרים שהבחור שם אומר פנדה? (פיטר הפנדה...)

 הקטעים הכי טובים
אז חיפשתי קצת פאנארט...
 וזה פשוט חמוד


NO COMMENT
ולסיכום!!


אין ספק שדופנשמירץ' הוא אחת הדמויות המצחיקות והמשעשעות ביותר על מסך הטלווזיה שלנו! יש לכם דמות אהובה אחרת? משהו נוסף לומר על התוכנית? סדרה אחרת שכדאי לנו לדבר עליה? כתבו לנו כאן!

שלכם באהבה מרושעת,
THE WOMAN IN BLACK

לפוסט הראשון XD

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה