מצא את הפאנדום שלך

יום ראשון, 13 ביולי 2014

Fandom Of Thrones - פוסט נאמבר 3

אז העונה הרביעית נגמרה ו... מה אנחנו עושים עם החיים שלנו עכשיו?!?
אז קודם כל, חיים. מצטערת שלא הייתי כאן כדי לחפור לכם על העונה המדהימה שיצאה ואני בטוחה שכולכם נשארתם עם פיות פעורים. אנא אל תקראו את הקטע הבא אם לא ראיתם עדיין את העונה הרביעית!
אז מה יש לנו? דמות חדשה אהובה שהספיקה למות כבר בעונה הראשונה שלה! כן כן אותה דמות היא כמובן המאהב האהוב על כולנו: אוברין מארטל.
אז עם גם אתם מתתם באמצע של העונה וליבכם שקע בחורבות, וכמו אחרי החתונה האדומה הבטחתכם שלעולם לא תסמכו על אף אחד כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתכונן לעונה החמישית שיוצאת ב...
אביב! עוד לא יצא תאריך מדויק אבל אי שם בין מרץ לתחילת יוני תשודר העונה החמישית בחו"ל ובתקווה גם בארץ. העונה החמישית תסקר את משתה לעורבים וריקוד עם דרקונים (שמתרחשים באותו הזמן) ועם קצת תקווה גם קצת מרוחות החורף שעוד לא יצא...
אז למה לצפות? נכון, אומנם לא נזכה לראות את הנשיקה שכלכך רצינו בין אוברין ללורס טיילר, אבל כן נזכה לעוד הרבה קטעי לאניסטר וטיריון (למרות שקיצצו לנו דמות מפתח חשובה מהלאניסטרים, אל תשכחו שמירסלה מחכה לנו בדורן), לאריה שמתפרעת מעבר לים, לבראן שמתפרע מעבר לחומה, וכמובן לקטעים סקסיים עם ג'ון המסכן וחסר אהבה ג'ינג'ית. אסור לנו לשכוח שבנוסף לתיאון, דאני המדהימה, בריאן (שנמצאת שם כדי להרוס לנו את סאנסאן (=השיפ הנצחי של סאנדור (AKA כלב השמירה) וסאנסה), כמובן סאנסה ואצבעון החמוד, יצטרפו אלינו מלא דמויות חדשות מדורן (ממלכתו של אוברין בדרום) שGM יכול להרוג.
ולאלו שמאוכזבים מכך שזה מגיע רק עוד שנה, ויש להם כוח וכרטיס ספרייה, מחכה ההפתעה הבאה. מסתבר שיש איפשהו בעולם כמה אנשים שמחבבים את ישראל מאוד. כמה מאוד? עד כדי כך שהם יפרסמו שני פרקים מהספר החדש שלהם רק בעברית! ונחשו מה? ג'ורג' מרטין הוא אחד מהם.
קבלו טעימה מהספר השישי בסדרה - רוחות החורף. למרות שהספר יצא רק מתישהו ב2016, אנחנו הישראלים מרגישים מקופחים וזוכים לקצת אהבה מצד אריה וטיריון אשר מחכים לכם בחנויות הספרים. אז למה אתם מחכים? אני כבר הספקתי לקנות!
אז כדי לעודד את מצב רוחכם ולתת לכם משהו לעשות עד העונה הבאה (או לפחות בשעה הקרובה..) וקצת להזכיר לכם את העונות הקודמות, לרשותכם הרבה (!) סרטונים שיקרעו אתכם מצחוק!
תהנו,
the woman in black
אחד המושקעים שראיתי, בהחלט מצחיק בטירוף! אל תשכחו לצפות בהמשכים..
כל הדברים שלא יכולו לומר לכם - הטריילר האמיתי
אוהבים את MAROON 5? טוב הם אוהבים את GoT!
כי אנחנו חייבים גם גרסה מצויירת - משפחת סימפסון
ועכשיו משחק המחשב! אין לי מה לומר חוץ מגאונות!
 סטאר וורס סטייל - טוב זה פשוט מגניב

הסרט החדש מבית היוצר של ג'ורג' מרטין
 תמיד ידענו שחתולים מוכשרים - שיר הפתיחה בחתולית
ולסיום, אחד המצחיקים ביותר. למי שזוכר עוד את השיר glad you came

יש לכם עוד סרטונים? רוצים להגיב ואין לכם איפה? סתם צריכים לפרוק את כל העונה הרביעית? אתם מוזמנים לעשות זאת כאן בתגובות!

לפוסט הקודם (2#)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה