מצא את הפאנדום שלך

יום ראשון, 13 ביולי 2014

Convergent מתכנסים פוסט 2#

ברוכים השבים!
הרבה זמן לא התעדכן כאן ויש לי כל כך הרבה לספר לכם אז בואו נתחיל...
כפי שכבר ראיתם, יציאת הסרט בארץ נדחתה ל10 באפריל. אני אישית לא יכולתי לחכות, וראיתי את רובו באנגלית (זה היה נורא: קולות ורעשים, ראש ענקי באמצע, קטיעת חלקים, ותרגום לספרדית). כשהסרט יצא סופסוף בארץ הלכתי לראות אותו בסינימה סיטי בגלילות בהקרנת הבכורה הרשמית של העמוד בפייסבוק (וזכיתי בכובע!)
אז הסרט עצמו היה מדויק באופן יחסי. כמובן שהיו שם כמה שגיאות חמורות, אבל בואו נודה בזה לא ציפינו ליותר מדי. הם לא הכניסו את הקטע עם אדוארד וסכין החמאה, ולא דאגו להכניס את אוריה (שלמשלנו יופיע בסרט הבא) אבל ההיתרון הוא שאלו ישארו כדי לבחון אנשים אם הם באמת מעריצים.
נתחיל עם סדרת הסרטים (כדי להשאיר את ההכי טוב לסוף...) מורדים וגם שני החלקים של נאמנים (כן פיצלו אותם-משחק מילים) ייצאו במרץ בשנים הבאות (מורדים 2015 וכך הלאה) לא זכור לי התאריך המדוייק אבל כולם בסביבות ה20. אוריה סופסוף יופיע ואיתו גם לין ומרלין, כל הדמויות מהספרים הבאים (או לפחות רובן... חלקן...) ועוד! (ועוד? כן מסתבר שעכשיו הם גם ממציאים דמויות! נקווה שיצליח להם...)
ויש לנו שחקן רישמי לאוריה וגם לכל שאר הדמויות! אתם מוזמנים לחפש..

ועכשיו השאלה הנשאלת היא מתי לעזאזל יצא כבר נאמנים?!?!?
אז אחרי ששבוע הספר עבר שקט, כבר התחילה המכירה המוקדמת של נאמנים! ואוי כמה שזה יפה! אני אישית עוד לא הזמנתי (מקווה שלא נגמר) אבל שמעו לעצתי ותזמינו מהר! אבל גם אלו שלא ממהרים יכולים להירגע, כי הספר יצא עוד מעט לחנויות.
 למזלי קראתי על זה באנגלית. מחכה לעשות לכם ספויילרים...

ואם אנחנו עדיין בספרים, הגיע הרגע לקנאה אמיתית? למה קנאה? מכיוון שורוניקה רות' הוציאה לא מזמן 6,000 עותקים חתומים של הסיפור הקצר של פור! (סדרה בת הכוללת סיפורים שונים מנקודת המבט של טוביאס) למה קנאה אתם שואלים שוב? מכיוון שהם רק באנגלית!
אתם מאמינים שהיא עשתה חמישה? לא ארבע, לא שישה, חמישה!

אני ממש מקווה שהם יזכו לתרגום לעברית, ואם לא אני אלך למתרגמים בעצמי ואדרוש זאת מהם. תאחלו לי בהצלחה :)
אז מה יש לנו עד עכשיו? ספר שעומד לצאת, סרט בשנה הבאה, וספר חדש שיצא עכשיו בחו"ל. מה אפשר לעשות בינתיים? טוב, מצד אחד אפשר ללכת ולבהות בשרירים של תיאו, ומצד שני... טוב זו האפשרות הכי טובה. אבל כן אפשר ללכת לראות את אשמת הכוכבים שסופסוף יצא שמשחקים בו שיי ואנסל (AKA צמד האחים המפורסמים טריס וכיילב) שבאופן מצחיק משחקים עכשיו בני זוג מאוהבים... (אל תגידו לאף אחד, אבל גם השחקן של פטר שיחק עם שיילין. נחשו באיזה תפקיד? רמז- אחד שגרם לפור לתהות מי זו באמת טריס...)
אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות

כמובן שאפשר חוץ מלראות מלא סרטים לנצל את החופשה כדי להקשיב לכל הראיונות, סרטונים, תמונות וסטילס שמשחררים הקאסט והצוות.
ראיון עם תיאו ג'יימס
ראיון עם שיילין וודלי
וכמובן הסופרת שבלעדיה זה לא היה יכול לקרות! אל תסתכלו עליה ככה היא משוגעת במציאות..

עד הפעם הבאה,
THE WOMAN IN BLACK

**לפוסט הראשון**

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה