מצא את הפאנדום שלך

יום ראשון, 19 בינואר 2014

הילד שבך - 1 - גרוויטי פולס

 מייבל שלנו... ביום נורמלי

 כי חזיר היא חיית המחמד האולטימטיבית

 עוד יום רגיל, בובת שעווה נרצחת. האם סוס הוא הרוצח?

החמישייה! חושבים שלדיפר ולוונדי יש סיכוי?

שלומות לכם ילדים בנפש!
כאן The Woman In Black עם עוד טור מיוחד במינו! כן כן, הטור הזה הוא לכל אלו שעדיין ילדים בליבם ובנפשם ומשתוקקים לחדשות על תוכניות הילדות המופלאות שלנו!
הפוסט הזה יהיה על תוכנית חדשה וקצת לא ידועה בשם גרוויטי פולס! עליה אספר עוד מעט.
בכל מקרה, למרות שעוד לא פרסמתי פרק על בובספוג, יש שמועות שהולכים לבטל אותו. זה לא נראה לי אמיתי, כאילו איזה מטומטם יבטל את בובספוג? אני אמשיך לעדכן אתכם בנושא.
אז... גרוויטי פולס! תקציר קצר תמצאו כאן: הסיפור הוא לא יותר מדי מורכב. התאומים דיפר ומייבל פיינס עוזבים את ביתם ונוסעים לדוד שלהם במהלך חופשת הקיץ, לעיר aשמה גרוויטי פולס. בהתחלה אין משהו מיוחד, עד שדיפר מוצא ביער ספר מיוחד ובו מסופר על יצורים קסומים וכוחות משונים ביער של גרוויטי פולס, הנכתב על ידי סופר אלמוני. הוא עוד יותר מתפלא לגלות שהכול אמיתי, במיוחד הזומבי שאחותו יוצאת איתו (או שלא? תראו את הפרק הראשון...). הסדרה מאופיינת בהומור משובח במיוחד (צריך לקרוא קצת את האותיות הקטנות, נ.ב. זה רק צורת ביטוי אין באמת מה לקרוא), ודמויות מיוחדות ומשוגעות במיוחד ~מייבל~ ~סוס~.
ועכשיו SPOILER ALERT (בצבע כתום) לשאר העונה! לצערי הרב, את שני הפרקים האחרונים בעונה הראשונה עוד לא שידרו בארץ (חבל, אתם מפסידים את ביל, המשולש הצהוב). אני אעשה ספוילרים בהמשך (סתם, אני אזהיר אתכם מראש וכל מי שראה אותם באנגלית יוכל לראות). אני כן אעשה ספוילר קטן ובלתי מסיק ואספר לכם שהגמדים מהפרק הראשון חוזרים להופעת אורח מיוחדת.... אבל בינתיים, גם בלי לראות את הפרקים האלו פגשנו מלא יצורים מוזרים, וצחקנו עד אימה ממייבל, סוס, סטאן, גידיעון, ולא דיפר. ועכשיו, לשאלה שאני רוצה להעלות. לדיפר יש את המהדורה השלישית. לגידיעון יש את המהדורה השנייה. למי יש את הראשונה? תגיבו. אני חייבת להגיד שאני ניחשתי סטאן (הוא פאקינג נכנס לחדר סודי מאחורי מכונת שתייה...)
ועכשיו לאלו שכן ראו את הפרקים. אם אתם לא מעוניינים ספויילר רדו עכשיו מהר מתחת למילים הצבעוניות. ... אז כמובן שלסטאן היה את הספר הראשון|! זה היה כזה ברור! לא דמיינתי שככה יראה החדר הסודי, אבל תאמת זה היה די מגניב. אני גם חייבת להגיד שעכשיו הדמות הקסומה האהובה עליי השתנתה מהגמדים לביל, כי תכלס הוא ממש אדיר. אז צפיתם את זה? אל תעשו ספויילרים! לפי דעתי העונה השנייה כבר יצאה באמריקה ואולי אפילו ניתן למצוא אותה באינטרנט. חפשו אותה ותגידו לי מה דעתכם עליה, כי אני ממש מתה לדעת מה קורה עם סטאן, מייבל ודיפר. אה וגם סוס.
אז ברוכים השבים כל אלו שדילגו על הספויילר! בכל מקרה, לפי מה שאני יודעת הפרקים עוברים עכשיו תרגום לעברית ואולי נזכה לראות אותם בקול המדובב שאנו רגילים אליו. בכל מקרה, שידורי העונה השנייה כבר התחילו אם אני זוכרת נכון בארצות הברית. נקווה שגם אותה נזכה לראות במהירות! סדרת הספין-אוף יצאה כבר בארץ, ומכילה פרקים קטנים עם סודותיה של גרוויטי פולס (תעלומותיה? אני כבר לא זוכרת!). עצה שלי לכל אלו שרואים אותה - אל תנסו להכניס מאה נחשי גומי לאף. או לפחות אל תצלמו את זה ותנסו לשלוח לאנשים... מייבל...
אז בכל מקרה, יש לי בקשה! ישהו כאן יודע איך קוראים לשיפ של וונדי ודיפר? וונפר? דינדי? אין לי מושג, תעזרו לי. בכל מקרה, אני מתה לדעת מה קורה איתם (פויה רובי! פויה!)
שלכם,
The Woman In Black
טריילר חביב עד מאוד.

עם ביקורת משובחת ומשעשעת על תוכניות הטלוויזיה שלנו. כבר צפיתם בברווז בלש? קוואק קוואק קוואק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה