מצא את הפאנדום שלך

יום שבת, 18 בינואר 2014

אין מקום בטוח יותר - פוסט 1


ראיון עם הסופרת! לצערי לא הצלחתי להביא את                                    הטריילר
שלומות לכם! (כן, נראלי שזה סימן ההיכר שלי בשלום. אם יצא לכם לראות פוסטים אחרים שלי ~בינתיים יש רק אחד~ אז אתם בטח יודעים מי אני.)
למי שלא יודע, כאן האישה בשחור! הטור הזה נקרא אין מקום בטוח יותר, והוא על הספר המדהים והמשגע עונת העצמות, מאת סמנתה שאנון. מי שלא קרא את הספר, יוכל למצוא עוד מעט בכתב כחול מודגש תקציר מלא. מי שכן, יכול לדלג על הקטע הזה ולהגיע לפוסט עצמו.
אז תקציר! זה ספר דיי מוסבך להסביר, תאתמת שעד הרבע לא ממש הבנתי מה הולך בו. אני אנסה לעשות את זה פשוט וקל. אז... המקום: סאיון-לונדון. הזמן: 2059. בעולם הזה, לפי ההיסטוריה החלופית שמציעה הסופרת, חיים 'רואים'. רואים הם אנשים בעלי יכולות מסוימות הקשורות לרוחות ולנפשות. גיבורת הספר, פייג' מארני, היא רואה מסוג מסוים ונדיר. אך זה לא פשוט כל כך להיות רואה, או כמו שמכנים זאת בסאיון על-טבעיים, מפני שזו עברה על החוק.
כאילו שחייה אינם מסובכים גם ככה, יום אחד פייג' נחטפת. היא מגיעה למקום אשר נקרא שאול 1 (אתם לא תאמינו אבל גם באנגלית קוראים לזה שאול 1. במילים העבריות האלו ממש), שם היא הופכת לאסירה. הסוהר שלה, שכולם באמת קוראים לו 'הסוהר', אפילו סוהרים אחרים, הוא המנטור והמדריך שלה, והאויב הכי גדול שלה. 
אני לא ארחיב עוד, כי אתם לא תבינו וגם כי זה יעשה ספויילרים נוראיים. אבל זה באמת ספר מדהים. הוא פאקינג 500 עמודים, וקראתי אותו בשלושה ימים. יותר מהר ממה שקראתי את הארי פוטר החמישי, וכ זה תוך כדי למידה למבחן במתמטיקה. סימן שהוא טוב.
אז שלום לכם כל אלו שכן קראו כבר את הספר! אז אין יותר מדי על מה לספר. הספר הרי יצא באנגלית ובעברית באותו הזמן, אז אין יותר מדי חדשות. הסדרה עצמה תהיה בת 7 ספרים, ולפי שמועות, הספר הבא צפוי לצאת בעוד חודש. אני לא יודעת כמה זה נכון, והאם בעוד חודש הוא יהיה גם בעברית, אבל אני מחזיקה אצבעות. ותאמינו או לא כבר הספיקו לכתוב עליו בויקיפדיה.
הזכויות לסרט נמכרו כבר מזמן, נראלי עוד לפני שהספר בכלל יצא לאור. הקונה בר המזל הוא אנדרו 'אנדי' סירקיס. אולי אתם מכירים אותו בתור סיזר מכוכב הקופים, או גולום משר הטבעות. כן, מסתבר שלבחור הזה גם יוצר סרטים, ולא רק משתתף בהם. אין לי מושג מתי הוא יצא, ולצערי הרב לא ב2014, יש לנו עוד זמן לחכות. אנחנו יכולים רק לקוות שיתחילו לצלם אותו עוד השנה, ושהוא יגיע למסכים שלנו ב2015.
אז קצת ממני - אני אישית חושבת שזה ספר מדהים! למי שיש כוח לקרוא אותו, או אפילו את האומץ, יתאהב בו מיד. אומרים שסמנתה הולכת להיות ג'יי קיי רולינג הבאה. אמרו זאת כבר על אחרים, פעמים רבות. אני ממש לא חושבת שזה המקרה, אבל אני כן רואה בו פוטנציאל להפוך למשהו כמו יצורים יפהפיים או מפוצלים. זה אכן ספר אדיר.
אז קודם כל קראתם אותו? מתכננים לקרוא? כדאי לכם! ספרו לי כאן בתגובות, אני מתה לדעת. ואם יש לכם חדשות עדכנו אותי במיידי. ובקשה אחת אחרונה - כל אלו שכבר בחצי הדרך לקנות פופקורן לסרט ושומרים סימנייה במיוחד לספר הבא (כמוני!) רשמו פה למטה. I'm Waiting! (וכאן חזיתם בעוד ציטוט מהנסיכה הקסומה)
The Woman In Black
P.S.
לצערי לא הצלחתי להביא את הטריילר, שהוא בכלל הטריילר לספר ולא לסרט (אני דיי שמחה כי הוא ממש גרוע...). אם אתם מעוניינים חפשו אותו ביוטיוב, מספיק לרשום את השם של הספר. אולי יש גם בעברית.
לפוסט מספר 2#
כריכת הספר בעברית. שימו לב שה1
בזהב! מעניין אם בשני ה2 יהיה זהוב,
או שזה אומר משהו אחר לגמרי...
זה גולום? מישהו כאן עבר מהפך!

5 תגובות:

  1. I'm Waiting!

    ~דולפין~
    (לא, אני לא זאת שכתבה את הפוסט,אני כתבת אחרת.הפוסט שלי בקרוב!).

    השבמחק
  2. אני באמצע הספר, ממש מוותרת על שעות שינה (אמא ל 3 ילדים קטנים) ונהנת מכל רגע, לא רוצה שהספר יגמר :) מתי יוצא חלק 2?

    השבמחק
  3. עוד לא ידוע מתי, בכל מקרה זה עדיין לא יצא. אמרו בעוד חודש אבל בסוף זה לא נכון. כשיהיה מה לעדכן תהי בטוחה שאני אכתוב על זה! ואיזה כיף לראות שלא רק מתבגרים קוראים ספרי פנטזיה!
    ~האישה בשחור

    השבמחק