מצא את הפאנדום שלך

יום ראשון, 19 בינואר 2014

פוסט 1:חדשות המחנה!!!

שלום אנשים!!
אז אני דולפין!!!(ורק לשם הבהרה אני נקבה, בת, אישה, נערה, female, איך שלא תיקראו לזה..)
אוקי אז הטור הזה יהיה על ספרי ריק רירדן!
והפוסט הזה יהיה על, מוכנים לזה? תופים תופים תופים......פרסי ג'קסון! (לא כולל סדרת ההמשך) .
אוקי אז למי שלא קרא עדיין פרסי ג'קסון (איך העזתם?! לכו מיד לקרוא!) הינה תקציר, מי שקרא מוזמן לדלג: אוקי אז ככה,פרסי ג'קסון היה נער רגיל לגמרי עם דיסלקציה והפרעות קשב וריכוז (טוב, בערך, קצת קשה להיות נורמלי כשמפלצות רודפות אחריך) עד שיום אחד תקפה אותו מפלצת שהתחזתה למורה למתמטיקה שלו (ידעתי שיש משהו במורות למתמטיקה!).
לאחר מכן, פרסי גילה שכול מה שהוא למד על המיתוסים היוונים, קיים! ויותר מכך, מנסה להרוג אותו. פרסי מגלה שהוא חצוי (חצי אל חצי בן אדם) בנו של פוסידון, אל הים ואחד משלושת האלים הגדולים במיתולוגיה היוונית, (בן של אחד משלושת הגדולים זה דבר די דבר די נדיר).
פרסי מגיעה למחנה החצויים שם הוא פוגש חצויים נוספים ביניהם את אנבת' ב תה של אתנה וגם את החבר הכי טוב שלו, גרובר שמתגלה כסאטיר (חצי בן אדם חצי עז) ואת כירון, המורה המשותק שלו להיסטוריה שמתגלה כבכלל לא משותק אלה כקנטאור: חצי בן אדה וחצי סוס, אשר הסתיר את דמותו האמיתית בתוך כיסא גלגלים מכושף.

פרסי מתאמן במחנה ויוצא למסעות חיפושים, הוא נגלה שיש נבואה שכאשר צאצא של אחד משלושת הגדולים (זאוס, פוסידון והאדס) יגיע לגיל 16 הוא יכריע את גורל העולם והאולימפוס, להשמדה או לניצחון. בנוסף כרונוס, מלך הטיטאנים ואבי האלים, מתעורר מקברו.
זהו,יותר מזה יהרוס לכם את הספר.
הסדרה המקורית מונה 5 ספרים ובנוסף יצאה סדרת ספרים שבה יצאו עד כה 3 ספרים בעברית ועוד אחד באנגלית  בנוסף לספר שניקרא יומני החצויים.
אז אם לומר את האמת, כרגע אין ממש חדש בעניין הספר והסדרה.
אל תשאלו אותי מתי יצא בית האדס בעברית, כי אין לי מושג (שייצא כבר!).
אז זהו לבינתיים. אם יש לכם חדשות אתם מוזמנים לעדכן.

~דולפין~
נ.ב (ככה אני כותבת, תתמודדו).
מי שמחכה לבית האדס שיגיב אנקולוסמוס!.

~דולפין~ .
מזל שהוא לא יכול להרטב.



 
מפת המחנה.


5 תגובות: