מצא את הפאנדום שלך

יום שני, 20 בינואר 2014

•באשמת הכוכבים• [פוסט 1]

שלומות לכולם!
אני היא ספייסי (כמו הספייס גירלס), אבל אתם יכולים לפנות אלי כנועה. אני אהיה כתבת של כמה וכמה מדורים מעניינים במיוחד (AKA משחקי הרעב, האנגרים שלי!). הפעם - אני אכתוב על.. אשמת הכוכבים! (תקציר בכתב הכחול שפה מתחת.)
אשמת הכוכבים הוא רומן נעורים קודר ומצחיק בצורה בלתי אפשרית כמעט, אבל אלוהים, כמה שהוא יפה -
הייזל גרייס לנקסטר בת ה - 16 היא חולת סרטן. מעצבן ביותר, אפשר להגיד. הריאות שלה נכשלו בתפקידן. החיים שלה דיי מעצבנים, אתם יודעים, עם הדבר הזה שתקוע לה באף ושמו קנולה, שני החברים הכי טובים שלה הם ההורים שלה, בעיקר אמא שלה, שמכריחה אותה ללכת לקבוצת התמיכה המטופשת ההיא בכנסיה, אבל היא מתנחמת עם הספר האהוב שלה - מכאוב מלכותי. 
עוד יום רגיל בחייה הקצרצרים, כשהיא הולכת אל קבוצת התמיכה, מכינה את עצמה לשמוע את פטפוטיו המתמשכים של פטריק, שאיבד את אשכיו לטובת הסרטן. אבל היום מצטרף מישהו חדש -ניצול-, אוגאסטוס. 
והיא תתאהב בו.
כןכן, כולנו שונאים את ג'ון גרין. אני אעדכן על הסרט, הספר, הקאסט, ועוד דברים מעניינים. ודברים של ג'ון גרין.
הפעם, תזכורת קטנה לכולכם -
אל תשכחו, הסרט (בכיכובם של שיילין וודלי ואנסל אלגורט [מפוצלים]), יוצא ב6 ליוני!


הכריכה המקורית VS. הכריכה הישראלית. מה אתם מעדיפים?
ספייסי (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה