מצא את הפאנדום שלך

יום חמישי, 23 בינואר 2014

יצירת קשר :) .

פתחנו דף  חדש בפיסבוק!
אנחנו מזמינים את כולכם לבוא לעשות לנו לייק ולקבל עידכונים על פוסטים חדשים!

https://www.facebook.com/thedailyfandom123

בנוסף פתחנו גם אימייל חדש שדרכו תוכלו לישלוח לנו הודעות,בקשות,הארות,שיפורים,הצעות וכו'.

thedailyfandom123@gmail.com


~דולפין~



יום שני, 20 בינואר 2014

•באשמת הכוכבים• [פוסט 1]

שלומות לכולם!
אני היא ספייסי (כמו הספייס גירלס), אבל אתם יכולים לפנות אלי כנועה. אני אהיה כתבת של כמה וכמה מדורים מעניינים במיוחד (AKA משחקי הרעב, האנגרים שלי!). הפעם - אני אכתוב על.. אשמת הכוכבים! (תקציר בכתב הכחול שפה מתחת.)
אשמת הכוכבים הוא רומן נעורים קודר ומצחיק בצורה בלתי אפשרית כמעט, אבל אלוהים, כמה שהוא יפה -
הייזל גרייס לנקסטר בת ה - 16 היא חולת סרטן. מעצבן ביותר, אפשר להגיד. הריאות שלה נכשלו בתפקידן. החיים שלה דיי מעצבנים, אתם יודעים, עם הדבר הזה שתקוע לה באף ושמו קנולה, שני החברים הכי טובים שלה הם ההורים שלה, בעיקר אמא שלה, שמכריחה אותה ללכת לקבוצת התמיכה המטופשת ההיא בכנסיה, אבל היא מתנחמת עם הספר האהוב שלה - מכאוב מלכותי. 
עוד יום רגיל בחייה הקצרצרים, כשהיא הולכת אל קבוצת התמיכה, מכינה את עצמה לשמוע את פטפוטיו המתמשכים של פטריק, שאיבד את אשכיו לטובת הסרטן. אבל היום מצטרף מישהו חדש -ניצול-, אוגאסטוס. 
והיא תתאהב בו.
כןכן, כולנו שונאים את ג'ון גרין. אני אעדכן על הסרט, הספר, הקאסט, ועוד דברים מעניינים. ודברים של ג'ון גרין.
הפעם, תזכורת קטנה לכולכם -
אל תשכחו, הסרט (בכיכובם של שיילין וודלי ואנסל אלגורט [מפוצלים]), יוצא ב6 ליוני!


הכריכה המקורית VS. הכריכה הישראלית. מה אתם מעדיפים?
ספייסי (:

יום ראשון, 19 בינואר 2014

הילד שבך - 1 - גרוויטי פולס

 מייבל שלנו... ביום נורמלי

 כי חזיר היא חיית המחמד האולטימטיבית

 עוד יום רגיל, בובת שעווה נרצחת. האם סוס הוא הרוצח?

החמישייה! חושבים שלדיפר ולוונדי יש סיכוי?

שלומות לכם ילדים בנפש!
כאן The Woman In Black עם עוד טור מיוחד במינו! כן כן, הטור הזה הוא לכל אלו שעדיין ילדים בליבם ובנפשם ומשתוקקים לחדשות על תוכניות הילדות המופלאות שלנו!
הפוסט הזה יהיה על תוכנית חדשה וקצת לא ידועה בשם גרוויטי פולס! עליה אספר עוד מעט.
בכל מקרה, למרות שעוד לא פרסמתי פרק על בובספוג, יש שמועות שהולכים לבטל אותו. זה לא נראה לי אמיתי, כאילו איזה מטומטם יבטל את בובספוג? אני אמשיך לעדכן אתכם בנושא.
אז... גרוויטי פולס! תקציר קצר תמצאו כאן: הסיפור הוא לא יותר מדי מורכב. התאומים דיפר ומייבל פיינס עוזבים את ביתם ונוסעים לדוד שלהם במהלך חופשת הקיץ, לעיר aשמה גרוויטי פולס. בהתחלה אין משהו מיוחד, עד שדיפר מוצא ביער ספר מיוחד ובו מסופר על יצורים קסומים וכוחות משונים ביער של גרוויטי פולס, הנכתב על ידי סופר אלמוני. הוא עוד יותר מתפלא לגלות שהכול אמיתי, במיוחד הזומבי שאחותו יוצאת איתו (או שלא? תראו את הפרק הראשון...). הסדרה מאופיינת בהומור משובח במיוחד (צריך לקרוא קצת את האותיות הקטנות, נ.ב. זה רק צורת ביטוי אין באמת מה לקרוא), ודמויות מיוחדות ומשוגעות במיוחד ~מייבל~ ~סוס~.
ועכשיו SPOILER ALERT (בצבע כתום) לשאר העונה! לצערי הרב, את שני הפרקים האחרונים בעונה הראשונה עוד לא שידרו בארץ (חבל, אתם מפסידים את ביל, המשולש הצהוב). אני אעשה ספוילרים בהמשך (סתם, אני אזהיר אתכם מראש וכל מי שראה אותם באנגלית יוכל לראות). אני כן אעשה ספוילר קטן ובלתי מסיק ואספר לכם שהגמדים מהפרק הראשון חוזרים להופעת אורח מיוחדת.... אבל בינתיים, גם בלי לראות את הפרקים האלו פגשנו מלא יצורים מוזרים, וצחקנו עד אימה ממייבל, סוס, סטאן, גידיעון, ולא דיפר. ועכשיו, לשאלה שאני רוצה להעלות. לדיפר יש את המהדורה השלישית. לגידיעון יש את המהדורה השנייה. למי יש את הראשונה? תגיבו. אני חייבת להגיד שאני ניחשתי סטאן (הוא פאקינג נכנס לחדר סודי מאחורי מכונת שתייה...)
ועכשיו לאלו שכן ראו את הפרקים. אם אתם לא מעוניינים ספויילר רדו עכשיו מהר מתחת למילים הצבעוניות. ... אז כמובן שלסטאן היה את הספר הראשון|! זה היה כזה ברור! לא דמיינתי שככה יראה החדר הסודי, אבל תאמת זה היה די מגניב. אני גם חייבת להגיד שעכשיו הדמות הקסומה האהובה עליי השתנתה מהגמדים לביל, כי תכלס הוא ממש אדיר. אז צפיתם את זה? אל תעשו ספויילרים! לפי דעתי העונה השנייה כבר יצאה באמריקה ואולי אפילו ניתן למצוא אותה באינטרנט. חפשו אותה ותגידו לי מה דעתכם עליה, כי אני ממש מתה לדעת מה קורה עם סטאן, מייבל ודיפר. אה וגם סוס.
אז ברוכים השבים כל אלו שדילגו על הספויילר! בכל מקרה, לפי מה שאני יודעת הפרקים עוברים עכשיו תרגום לעברית ואולי נזכה לראות אותם בקול המדובב שאנו רגילים אליו. בכל מקרה, שידורי העונה השנייה כבר התחילו אם אני זוכרת נכון בארצות הברית. נקווה שגם אותה נזכה לראות במהירות! סדרת הספין-אוף יצאה כבר בארץ, ומכילה פרקים קטנים עם סודותיה של גרוויטי פולס (תעלומותיה? אני כבר לא זוכרת!). עצה שלי לכל אלו שרואים אותה - אל תנסו להכניס מאה נחשי גומי לאף. או לפחות אל תצלמו את זה ותנסו לשלוח לאנשים... מייבל...
אז בכל מקרה, יש לי בקשה! ישהו כאן יודע איך קוראים לשיפ של וונדי ודיפר? וונפר? דינדי? אין לי מושג, תעזרו לי. בכל מקרה, אני מתה לדעת מה קורה איתם (פויה רובי! פויה!)
שלכם,
The Woman In Black
טריילר חביב עד מאוד.

עם ביקורת משובחת ומשעשעת על תוכניות הטלוויזיה שלנו. כבר צפיתם בברווז בלש? קוואק קוואק קוואק!

פוסט 1:חדשות המחנה!!!

שלום אנשים!!
אז אני דולפין!!!(ורק לשם הבהרה אני נקבה, בת, אישה, נערה, female, איך שלא תיקראו לזה..)
אוקי אז הטור הזה יהיה על ספרי ריק רירדן!
והפוסט הזה יהיה על, מוכנים לזה? תופים תופים תופים......פרסי ג'קסון! (לא כולל סדרת ההמשך) .
אוקי אז למי שלא קרא עדיין פרסי ג'קסון (איך העזתם?! לכו מיד לקרוא!) הינה תקציר, מי שקרא מוזמן לדלג: אוקי אז ככה,פרסי ג'קסון היה נער רגיל לגמרי עם דיסלקציה והפרעות קשב וריכוז (טוב, בערך, קצת קשה להיות נורמלי כשמפלצות רודפות אחריך) עד שיום אחד תקפה אותו מפלצת שהתחזתה למורה למתמטיקה שלו (ידעתי שיש משהו במורות למתמטיקה!).
לאחר מכן, פרסי גילה שכול מה שהוא למד על המיתוסים היוונים, קיים! ויותר מכך, מנסה להרוג אותו. פרסי מגלה שהוא חצוי (חצי אל חצי בן אדם) בנו של פוסידון, אל הים ואחד משלושת האלים הגדולים במיתולוגיה היוונית, (בן של אחד משלושת הגדולים זה דבר די דבר די נדיר).
פרסי מגיעה למחנה החצויים שם הוא פוגש חצויים נוספים ביניהם את אנבת' ב תה של אתנה וגם את החבר הכי טוב שלו, גרובר שמתגלה כסאטיר (חצי בן אדם חצי עז) ואת כירון, המורה המשותק שלו להיסטוריה שמתגלה כבכלל לא משותק אלה כקנטאור: חצי בן אדה וחצי סוס, אשר הסתיר את דמותו האמיתית בתוך כיסא גלגלים מכושף.

פרסי מתאמן במחנה ויוצא למסעות חיפושים, הוא נגלה שיש נבואה שכאשר צאצא של אחד משלושת הגדולים (זאוס, פוסידון והאדס) יגיע לגיל 16 הוא יכריע את גורל העולם והאולימפוס, להשמדה או לניצחון. בנוסף כרונוס, מלך הטיטאנים ואבי האלים, מתעורר מקברו.
זהו,יותר מזה יהרוס לכם את הספר.
הסדרה המקורית מונה 5 ספרים ובנוסף יצאה סדרת ספרים שבה יצאו עד כה 3 ספרים בעברית ועוד אחד באנגלית  בנוסף לספר שניקרא יומני החצויים.
אז אם לומר את האמת, כרגע אין ממש חדש בעניין הספר והסדרה.
אל תשאלו אותי מתי יצא בית האדס בעברית, כי אין לי מושג (שייצא כבר!).
אז זהו לבינתיים. אם יש לכם חדשות אתם מוזמנים לעדכן.

~דולפין~
נ.ב (ככה אני כותבת, תתמודדו).
מי שמחכה לבית האדס שיגיב אנקולוסמוס!.

~דולפין~ .
מזל שהוא לא יכול להרטב.



 
מפת המחנה.


יום שבת, 18 בינואר 2014

אין מקום בטוח יותר - פוסט 1


ראיון עם הסופרת! לצערי לא הצלחתי להביא את                                    הטריילר
שלומות לכם! (כן, נראלי שזה סימן ההיכר שלי בשלום. אם יצא לכם לראות פוסטים אחרים שלי ~בינתיים יש רק אחד~ אז אתם בטח יודעים מי אני.)
למי שלא יודע, כאן האישה בשחור! הטור הזה נקרא אין מקום בטוח יותר, והוא על הספר המדהים והמשגע עונת העצמות, מאת סמנתה שאנון. מי שלא קרא את הספר, יוכל למצוא עוד מעט בכתב כחול מודגש תקציר מלא. מי שכן, יכול לדלג על הקטע הזה ולהגיע לפוסט עצמו.
אז תקציר! זה ספר דיי מוסבך להסביר, תאתמת שעד הרבע לא ממש הבנתי מה הולך בו. אני אנסה לעשות את זה פשוט וקל. אז... המקום: סאיון-לונדון. הזמן: 2059. בעולם הזה, לפי ההיסטוריה החלופית שמציעה הסופרת, חיים 'רואים'. רואים הם אנשים בעלי יכולות מסוימות הקשורות לרוחות ולנפשות. גיבורת הספר, פייג' מארני, היא רואה מסוג מסוים ונדיר. אך זה לא פשוט כל כך להיות רואה, או כמו שמכנים זאת בסאיון על-טבעיים, מפני שזו עברה על החוק.
כאילו שחייה אינם מסובכים גם ככה, יום אחד פייג' נחטפת. היא מגיעה למקום אשר נקרא שאול 1 (אתם לא תאמינו אבל גם באנגלית קוראים לזה שאול 1. במילים העבריות האלו ממש), שם היא הופכת לאסירה. הסוהר שלה, שכולם באמת קוראים לו 'הסוהר', אפילו סוהרים אחרים, הוא המנטור והמדריך שלה, והאויב הכי גדול שלה. 
אני לא ארחיב עוד, כי אתם לא תבינו וגם כי זה יעשה ספויילרים נוראיים. אבל זה באמת ספר מדהים. הוא פאקינג 500 עמודים, וקראתי אותו בשלושה ימים. יותר מהר ממה שקראתי את הארי פוטר החמישי, וכ זה תוך כדי למידה למבחן במתמטיקה. סימן שהוא טוב.
אז שלום לכם כל אלו שכן קראו כבר את הספר! אז אין יותר מדי על מה לספר. הספר הרי יצא באנגלית ובעברית באותו הזמן, אז אין יותר מדי חדשות. הסדרה עצמה תהיה בת 7 ספרים, ולפי שמועות, הספר הבא צפוי לצאת בעוד חודש. אני לא יודעת כמה זה נכון, והאם בעוד חודש הוא יהיה גם בעברית, אבל אני מחזיקה אצבעות. ותאמינו או לא כבר הספיקו לכתוב עליו בויקיפדיה.
הזכויות לסרט נמכרו כבר מזמן, נראלי עוד לפני שהספר בכלל יצא לאור. הקונה בר המזל הוא אנדרו 'אנדי' סירקיס. אולי אתם מכירים אותו בתור סיזר מכוכב הקופים, או גולום משר הטבעות. כן, מסתבר שלבחור הזה גם יוצר סרטים, ולא רק משתתף בהם. אין לי מושג מתי הוא יצא, ולצערי הרב לא ב2014, יש לנו עוד זמן לחכות. אנחנו יכולים רק לקוות שיתחילו לצלם אותו עוד השנה, ושהוא יגיע למסכים שלנו ב2015.
אז קצת ממני - אני אישית חושבת שזה ספר מדהים! למי שיש כוח לקרוא אותו, או אפילו את האומץ, יתאהב בו מיד. אומרים שסמנתה הולכת להיות ג'יי קיי רולינג הבאה. אמרו זאת כבר על אחרים, פעמים רבות. אני ממש לא חושבת שזה המקרה, אבל אני כן רואה בו פוטנציאל להפוך למשהו כמו יצורים יפהפיים או מפוצלים. זה אכן ספר אדיר.
אז קודם כל קראתם אותו? מתכננים לקרוא? כדאי לכם! ספרו לי כאן בתגובות, אני מתה לדעת. ואם יש לכם חדשות עדכנו אותי במיידי. ובקשה אחת אחרונה - כל אלו שכבר בחצי הדרך לקנות פופקורן לסרט ושומרים סימנייה במיוחד לספר הבא (כמוני!) רשמו פה למטה. I'm Waiting! (וכאן חזיתם בעוד ציטוט מהנסיכה הקסומה)
The Woman In Black
P.S.
לצערי לא הצלחתי להביא את הטריילר, שהוא בכלל הטריילר לספר ולא לסרט (אני דיי שמחה כי הוא ממש גרוע...). אם אתם מעוניינים חפשו אותו ביוטיוב, מספיק לרשום את השם של הספר. אולי יש גם בעברית.
לפוסט מספר 2#
כריכת הספר בעברית. שימו לב שה1
בזהב! מעניין אם בשני ה2 יהיה זהוב,
או שזה אומר משהו אחר לגמרי...
זה גולום? מישהו כאן עבר מהפך!

Fandom Of Thrones - פוסט מספר 1

Sneak Peak לעונה הרביעית!! טריילר למטה...

שלומות לכולכם אנשי ארץ ווסטרוז!

אני גThe Woman In Black ! אז זהו הפוסט הראשון של כל העיתון הזה, ואני שמחה לפתוח אותו בסדרת ספרים ותוכניות טלוויזיה כל כך מופלאה כמו משחקי הכס!
אז ככה. עד צאת הספר השישי בסדרה (בקצב של סופרנו האהוב עוד שלוש שנים) אני אסקר כל מה שקורה בחמשת הספרים. אני אישית עוד לא קראתי את הספר החמישי (אני בדרך!) אבל עשו לי כל כך הרבה ספויילרים שזה באמת לא משנה.
לכל אלו שרק רואים את הסדרה (shame on you!) אז אני אסמן בצבע את כל מה שלא מתאים לכם מבחינה ספוילרית. כמובן שאין להאשים אותי (ואני אומרת את זה כבר עכשיו) אם באיזושהי דרך התגלה לכם ספויילר.
אז הינה הסבר קצר לאלו שלא קראו/ראו את משחקי הכס: משחקי הכס היא סדרה בעלת 5 ספרים ארוכים ומיגעים (אבל שווים את זה) העוסקים בדמויות שונות בארץ הנקראת ווסטרוז. הארץ הזו דיי דומה לארצות המוכרות לנו מימי הביניים, אך עם טאצ' מיוחד- קסם. כל פרק מתואר מנקודת מבט של דמות אחרת ממשפחות האצולה. יש מלא דמויות, והיופי בהן הוא שכל דמות שונה מאוד מהאחרת. בניגוד לספרים אחרים, בהם ניתן לתייג את הדמויות: הגיבור, הרשע, החכם, הטיפש והאישה, היפה וכו', בספר כל הדמויות מגוונות מאוד, בעלי עבר עתיד והווה, סיבות ורצונות שונים. אז מה קורה שם? אם לתקצר את העלילה המסובכת אני אגיד שהדמות שנחשבת לדמות הראשית בסדרה (יש כל כך הרבה!) מגיעה למעלה המלך, עיר הבירה, כדי לשמש בתור ימין המלך. שם הוא מגלה (הדמות...) שלא הכל מושלם בממלכה כמו שהוא חשב. קודמו בתפקיד מת בנסיבות חשודות וכל הממלכה גועשת וסוערת. כאילו שזה לא מספיק, כוחות על טבעיים מתמקמים להם בצפון ומאיימים לפרוץ במלחמה. בינתיים הנסיכה המגורשת החיה מעבר לים מתחתנת עם איש פרא חזק, ואחיה מתכנן לכבוש בחזרה את ווסטרוז.בין מזימה לקנוניה, בין אסון לבגידה, בין ניצחון לאימה, מתרחש סיפור מדהים! הוא מכיל בתוכו כמעט את כל הז'ארים הקיימים, ולדעתי כל אחד יימצא מה לאהוב בסדרה הזאת. אזהרה! סדרת הטלוויזיה היא מגיל 18 ומעלה (ברשמיות) וגם סדרת הספרים לא מתאימה לילדים צעירים. הצעה שלי היא להגיע לגיל 13 או 12 ואז להתחיל לחשוב האם אתה בוגר מספיק לרמה הזאת! אין לנו שום אחריות אם אתם קוראים או רואים משהו שלא מתאים לכם.

אז ככה! ב6 לאפריל יוצאת העונה הרביעית! למי שלא יודע, העונה השלישית הסתיימה בחתונה האדומה (אני מנסה להתעלם מהפרק העשירי והמביש שסיים עונה כל כך מדהימה בצורה נוראית, לא קשורה, ולא בזמן המתאים. רציני, ג'יימי מגיע רק *אחרי* החתונה הסגולה AKA החתונה של מרגרי וג'ופרי. אל תדאגו אני לא אהרוס וארחיב עליה כאן. בינתיים.) העונה הרביעית תסקר את האירועים המתרחשים בחלק ב' של סופת החרבות, הספר השלישי.
אז אחד הדברים שאני הכי אוהבת במשחקי הכס, זה התאוריות. יש מלא תאוריות על כל מיני דברים. אני אישית, בעד רובן. בפוסט הזה אני אספר לכם על התאוריה שאני אישית הכי אוהבת, השזורה (מילה גבוהה) במיליון תאוריות אחרות, עליהן וודאי ארחיב בהמשך. אז התאוריה הזאת היא לא אחרת מאשר.... טם טם טם!!! הוריו האמיתיים של ג'ון סנו (לא, לא ג'ון שלג).
אז, לפי מה שמסופר לנו בספר, ג'ון הוא בנו הממזר אדארד סטארק, עם זונה או סתם מישהי. זה לא יותר מדיי משנה. אז מי שלא מכיר את התאוריה וודאי שואל: מי? מה? מתי? איפה? ובעיקר: למה? (מי שמזהה מאיזו סדרה זה לקוח, מקבל עשר נקודות. כן אני נותנת נקודות וכן אני מצטטת ממקומות רבים. בעיקר המסיכה הקסומה). אז אני אספר לכם.
התאוריה הגדולה ביותר בנוגע להוריו האמיתיים של ג'ון הם ליאנה וראיגר.
ליאנה וראיגר? ליאנה וראיגר? ועכשיו בקול יותר מופתע: ליאנה וראיגר? אז כן. ליאנה וראיגר.
הדבר הראשון והבסיסי שדוגל בתאוריה שלי, היא הפרכת התאוריה שג'ון הוא הבן של אדארד. הרי זה פאקינג אדארד. איך הטיפוס הזה יכול להוליד ממזר!?! זה לא הגיוני בכלל!
אז עכשיו אחרי ששללנו את אדארד, למה ראיגר וליאנה? ידוע שראיגר אנס את ליאנה. (טוב, גם על זה אפשר להתווכח. אני למשל טוענת שראיגר וליאנה היו מאוהבים. גם לזה יש תאוריה, ואם תרצו אני אספר עליה בפוסט אחר..). אם הוא אנס אותה, יש מצב שהיא נכנסה להריון. הרי כתוב שם שהיה ריח חזק של דם במקום בו היא מתה (מהלידה..) וששמרו על המגדל. בנוסף יש דמות (אני אל זוכרת מי היא) שג'ורג' מרטין שלנו (בואו נקרא לו פשוט GM) אמר שהוא לא יעשה לה POV (נקודת מבט. תתרגלו למלים האלו) מכיוון שהיא יודעת יותר מדיי....
בנוסף, אדארד לא באמת אמר אי פעם שג'ון הוא בנו. הוא כן מדבר על קשר דם, אבל לא על קשר ישיר של אבהות. בנוסף, למה יירצה להסתיר מג'ון את זהות אמו, אלא אם כן הוא בעצם מנסה להסתיר את זהות אביו? דבר נוסף הוא שאומרים שג'ון דומה לאריה, והרי על אריה אומרים שהיא דומה לליאנה... קצת מתמטיקה: אם A=B וB=C הרי שA=C. בלבלתי אתכם? מה שאני אומרת זה שיש דימיון ישיר בין ג'ון שלנו לליאנה.
חוץ מזה שכולנו רוצים קצת טוויסט בעלילה (כאילו שאין לנו מספיק...) איכשהו, היותו בנו של ליאנה וראיגר מתאים מאוד לעלילה. למה? שתי סיבות עיקריות:
1. לסדרה (של הספרים) קוראים שיר של אש ושיר של קרח. למה? כי יש לנו דמות שהיא שיר של אש ושיר של קרח. ליאנה היא סטארק = קרח. ראיגר הוא טארגריין = אש. אם ג'ון הוא הבן של קרח ושל אש אז הוא הגיבור של הסדרה (טכנית).
2. הנבואה של דאני (AKA דאינריז) היא שיהיו שלושה ראשים לדרקון (אחת מהנבואות.) דאני היא הראש הראשון. אם ג'ון הוא חצי טארגריין אז הוא ראש נוסף (אין הרבה מהמשפחה שלה בחיים.) לפי ההיגיון אאיגון הוא הראש השלישי. אבל למען האמת אני חושבת שהוא הולך למות בקרוב. וכאן נכנסת עוד תאוריה מעניינת על הראש השלישי. אני לא רוצה להרוס לכם אותה (עדיין) אבל אני כן אספר שלפי התאוריה הראש השלישי הוא חצי טארגריין וחצי לאנסיטר, כך שזה מאזן את זה. (תחשבו שיש שני טארגריינים שלמים ואחד חצי? זה לא הגיוני. אבל אם יש אחד שלם, ושני חצאים שבמקרה הם הפוכים זה מזה... איזון מושלם).
אז מה אתם חושבים? אני רוצה לשמוע את דעתכם. מה אתם רוצים שאני אכתוב פה? וכמובן נסו להשיב על השאלה - מיהו הראש השלישי של הדרקון? צפו בסרטונים ותחכו איתי בציפייה לעונה הבאה!
עד הפוסט הבא, שלכם בנאמנות (עד כמה שיש נאמנות במשחקי הכס...),
The woman in black (זה הכינוי שלי' מהנסיכה הקסומה, אם לא ידעתם. אם לא ידעתם, תראו את הסרט הזה. הוא פשוט מדהים, וזה לא ספר נשיקות ~כן אני יודעת שזה סרט, אבל תראו אותו ותבינו~ אני מכירה בנים שיסכימו איתי)
אתם יכולים לחכות עוד שלושה חודשים עד העונה הרביעית? אני לא, אבל כולנו נאלץ להסתפק עכשיו בטריילר...


*
נהנתם ואתם רוצים עוד?
פוסט מספר 2 כבר התפרסם!