מצא את הפאנדום שלך

יום ראשון, 13 ביולי 2014

הטור המתחלף! ~הנסיכה הקסומה

שלום לכולם!
אז בגלל שאין פאנדום ידוע שקוראים לו הטור המתחלף, אתם בטח תוהים מה זה אומר. אז אני פה בשביל להסביר לכם!
כולכם מכירים את הפאנדומים ההם שאין להם מספיק נפח בשביל להכיל טור שלם (לדוגמא הפאנדום של היום - הנסיכה הקסומה). יכולים להיות אלף ואחת סיבות, החל מהסדרה/סרט/ספרים נגמרה/נגמר/נגמרו ועד פשוט אין מספיק אנשים שאוהבים את זה (לצערנו) אבל התוצאה תמיד זהה.
ולכן הוקם הטור המתחלף, שכל פעם יציג פוסט על פאנדום קטן. אני לא יודעת מה איתכם אבל כבר עכשיו צצים לי שמות לראש, ויש לי רשימה. אז רוצים להתחיל? -שאלה רטורית-
הפושט הראשון בטור המתחלף הוא הסרט האהוב עליי בכל הזמנים, הנסיכה הקסומה. הנסיכה הקסומה התחיל כאן עם טור משל עצמו, אבל לאחר כמה כשלים טכניים (למשל השם של הפוסט..) והתלבטות שלי החלטתי לכתוב עליו בטור המתחלף. יכול להיות שהמצב ישתנה ואם אכן זה יהיה המצב אני אודיע לכם.
אז קודם כל לכל אלו שלא יודעים מה זה הנסיכה הקסומה: אתם כן יודעים מה זה הנסיכה הקסומה. לא פגשתי באף אחד חי שלא ראה את הסרט הזה פעם, אבל אני כן מכירה הרבה אנשים שלא זכרו שהם ראו את הסרט הזה. כדי להיזכר הרי לכם תקציר:
הסרט הוא בעצם סיפור מסגרת. הוא מסופר לילד חולה בידי סבו. סיפור הפנים מתאר את מסעותיה של באטרקאפ (בתרגום גרוע לעברית = נורית) אישה צעירה שגדלה בחווה קטנה בפלורין (זו מדינה מומצאת) כאשר תחביביה העיקריים הם לרכוב על לסוסים ולהציק לנער החווה שעבד שם. יום אחד מגלה באטרקאפ שנער החווה (ששמו ווסטלי. לא קוראים את הט') מאוהב בה והיא מופתעת לגלות שגם היא מאוהבת בו.
כדי לממן את חתונתם ומחייתם מפליג ווסטלי לאמריקה כדי לנסות שם את מזלו. אך בדרך ספינתו מותקפת בידי הפיראט האיום רוברטס, אשר ידוע בכך שאינו משאיר שבויים (כלומר הוא הורג את כולם). כאשר באטרקאפ מגלה את הבשורה הקשה היא שוקעת בדכדוך ומבטיחה לא לאהוב אף אחד שוב.
נשמע משעמם עד כה, נכון? טוב, חמש שנים לאחר מכן מגיע נסיך פלורין, הנסיך המפרדינק ודורש לשאת אותה לאישה. מכיוון שהיא לא בקשר מחייב כלשהו היא חייבת להסכים. מאורסת לנסיך מוצאת באטרקאפ את אושרה ברכיבות היומיות שלה. אך יום אחד חוטפת אותה חבורת שודדים מוזרה: פזיק הענק הטורקי, הסייף הנוקם אינגו מונטויה, ווזיני הסיציליאני, שהגיונו המושלם נאבק ללא הרף בשכלו החריף.
מכאן הסיפור מתחיל להסתבך. תוך כדי שהם בורחים מפלורין בדרך ארוכה ומסוכנת, רודף אחרי השודדים האיש בשחור, אשר זהותו אינה ידועה.
התקציר ששמעתם עכשיו הוא שטחי מאוד, מהסיבה הפשוטה שפשוט אי אפשר להסביר כמה הנסיכה הקסומה זה מושלם. נכון, זהו אחד הסרטים הקיטשיים ביותר שקיימים, אבל הוא המציא את הקיטשיות, אז זה בסדר. סרט משעשע להפליא ומצחיק עד דמעות. הוא מתוחכם ביותר ומכיל גם אקשן.
רוצים לדעת מה יש בו במשפט? "התאבקות, לחימה, עינויים, נקמה, ענקים, מפלצות, מרדפים, בריחות, אהבת אמת וניסים." בחמש מילים? "It's not a kissing book". טוב, למען האמת זה כן.
לסרט המדהים הזה יש מתכון מושלם, החל מהסופר המדהים (וויליאם גולדמן), דרך השחקנים המוכשרים (אני אפילו לא אתחיל לכתוב את השמות, כי יש כלכך הרבה) ועד לבמאי המושלם (רוב ריינר).
אז הסרט הזה שהפך במהרה לסרט קאלט מוכר ומצוטט, היה בעצם ספר, שלא קל להסבירו. הוא נכתב בידי וויליאם גולדמן, התסריטאי של הסרט, ועם זאת זה לא מה שכתוב על הכריכה.
השם המלא של הספר הוא: הנסיכה הקסומה - האגדה הקלאסית מאת ס' מורגנשטרן על אהבת אמת והרפתקאות נועזות. נשמע חופר ולא מובן? נכון מאוד! לפי הספר הנסיכה הקסומה הוא רק תקציר של הספר המלא שכתב הסופר הבדיוני ס' מורגנשטרן. למה? בגלל שוויליאם גולדמן הוא גאון מטורף! הספר עצמו הוא כיביכול הגרסה המקוצרת שערך גולדמן עם עריכות והערות, אבל בעצם הוא הספר המקורי. אז כן, זה משוגע.
הספר עצמו שונה ודומה לסרט בהרבה מובנים. אם תשאלו אותי, באופן חד פעמי אני אגיד לכם שהסרט יותר טוב מהספר. נכון, לספר יש כמה דברים מדהימים שלא נכנסו לסרט,אבל עדיין הסרט יצא יותר טוב ויותר חכם (גם יותר מצחיק). למרות זאת כל מי שראה את הסרט ואהב צריך לדעתי לקרוא גם את הספר.
הדמות האהובה עליי היא ויזני. נתחיל בכך שיש לו שחקן מדהים (אבל זה לא חוכמה כי כל השחקנים שם מדהימים). הוא דמות מטופשת להפליא, ועם זאת מורכבת. הוא מצחיק, מטורף ויהיר מאוד (כמוני! סתתאם) ובואו נודה בזה, הוא פשוט מגניב.
מה הדמות האהובה עליכם? מה אהבתם יותר- הספר או הסרט? מהו הציטוט המועדף עליכם? וכמובן השאלה המתבקשת - כמה אצבעות יש לכם ביד ימין? תכתבו פה הכל...
שלכם באהבת אמת,
THE WOMAN IN BLACK
ששמה לקוח מהנסיכה הקסומה כמובן...

Convergent מתכנסים פוסט 2#

ברוכים השבים!
הרבה זמן לא התעדכן כאן ויש לי כל כך הרבה לספר לכם אז בואו נתחיל...
כפי שכבר ראיתם, יציאת הסרט בארץ נדחתה ל10 באפריל. אני אישית לא יכולתי לחכות, וראיתי את רובו באנגלית (זה היה נורא: קולות ורעשים, ראש ענקי באמצע, קטיעת חלקים, ותרגום לספרדית). כשהסרט יצא סופסוף בארץ הלכתי לראות אותו בסינימה סיטי בגלילות בהקרנת הבכורה הרשמית של העמוד בפייסבוק (וזכיתי בכובע!)
אז הסרט עצמו היה מדויק באופן יחסי. כמובן שהיו שם כמה שגיאות חמורות, אבל בואו נודה בזה לא ציפינו ליותר מדי. הם לא הכניסו את הקטע עם אדוארד וסכין החמאה, ולא דאגו להכניס את אוריה (שלמשלנו יופיע בסרט הבא) אבל ההיתרון הוא שאלו ישארו כדי לבחון אנשים אם הם באמת מעריצים.
נתחיל עם סדרת הסרטים (כדי להשאיר את ההכי טוב לסוף...) מורדים וגם שני החלקים של נאמנים (כן פיצלו אותם-משחק מילים) ייצאו במרץ בשנים הבאות (מורדים 2015 וכך הלאה) לא זכור לי התאריך המדוייק אבל כולם בסביבות ה20. אוריה סופסוף יופיע ואיתו גם לין ומרלין, כל הדמויות מהספרים הבאים (או לפחות רובן... חלקן...) ועוד! (ועוד? כן מסתבר שעכשיו הם גם ממציאים דמויות! נקווה שיצליח להם...)
ויש לנו שחקן רישמי לאוריה וגם לכל שאר הדמויות! אתם מוזמנים לחפש..

ועכשיו השאלה הנשאלת היא מתי לעזאזל יצא כבר נאמנים?!?!?
אז אחרי ששבוע הספר עבר שקט, כבר התחילה המכירה המוקדמת של נאמנים! ואוי כמה שזה יפה! אני אישית עוד לא הזמנתי (מקווה שלא נגמר) אבל שמעו לעצתי ותזמינו מהר! אבל גם אלו שלא ממהרים יכולים להירגע, כי הספר יצא עוד מעט לחנויות.
 למזלי קראתי על זה באנגלית. מחכה לעשות לכם ספויילרים...

ואם אנחנו עדיין בספרים, הגיע הרגע לקנאה אמיתית? למה קנאה? מכיוון שורוניקה רות' הוציאה לא מזמן 6,000 עותקים חתומים של הסיפור הקצר של פור! (סדרה בת הכוללת סיפורים שונים מנקודת המבט של טוביאס) למה קנאה אתם שואלים שוב? מכיוון שהם רק באנגלית!
אתם מאמינים שהיא עשתה חמישה? לא ארבע, לא שישה, חמישה!

אני ממש מקווה שהם יזכו לתרגום לעברית, ואם לא אני אלך למתרגמים בעצמי ואדרוש זאת מהם. תאחלו לי בהצלחה :)
אז מה יש לנו עד עכשיו? ספר שעומד לצאת, סרט בשנה הבאה, וספר חדש שיצא עכשיו בחו"ל. מה אפשר לעשות בינתיים? טוב, מצד אחד אפשר ללכת ולבהות בשרירים של תיאו, ומצד שני... טוב זו האפשרות הכי טובה. אבל כן אפשר ללכת לראות את אשמת הכוכבים שסופסוף יצא שמשחקים בו שיי ואנסל (AKA צמד האחים המפורסמים טריס וכיילב) שבאופן מצחיק משחקים עכשיו בני זוג מאוהבים... (אל תגידו לאף אחד, אבל גם השחקן של פטר שיחק עם שיילין. נחשו באיזה תפקיד? רמז- אחד שגרם לפור לתהות מי זו באמת טריס...)
אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות

כמובן שאפשר חוץ מלראות מלא סרטים לנצל את החופשה כדי להקשיב לכל הראיונות, סרטונים, תמונות וסטילס שמשחררים הקאסט והצוות.
ראיון עם תיאו ג'יימס
ראיון עם שיילין וודלי
וכמובן הסופרת שבלעדיה זה לא היה יכול לקרות! אל תסתכלו עליה ככה היא משוגעת במציאות..

עד הפעם הבאה,
THE WOMAN IN BLACK

**לפוסט הראשון**

הילד שבך - פוסט ~2~

שלום לכולם שוב!
תאמת, אין לי יותר מדיי מה לחדש לכם. ככה זה עם תוכניות ילדים קלאסיות, מי שמשנה אותן נידון לכישלון מוחץ ואכזרי. ולמרות זאת, כן יש לי כמה דברים לספר לכם עליהם!
קודם כל, לתקן טעות גדולה שעשיתי בפוסט הקודם (כן אני מודה בטעויותיי). גרוויטי פולס עדיין לא הוציאה עונה שנייה אבל היא כן תבוא לבקר את אמריקה הקיץ הזה, ושידוריה בחו"ל יתחילו בראשון לאוגוסט. עוד לא ידוע מתי תצא בעברית אבל מי שאין כוח לחכות יהיה יכול (יוכל?) למצוא אותה באינטרנט.
ועכשיו לנושא חדש. כולכם מכירים היטב את פיניאס ופרב (אני מקווה) ואת הפאנדום המגניב שלהם - פרבריי הגיהינום (גאוני נכון?). אבל לצערי לא הרבה מכירים את הפאנדום של הדמות האהובה עליי - דופיביינס.
מי? מה? מתי? איפה? כאן ועכשיו! תמשיכו לקרוא..

נשמע מוכר? כן, זהו הפאנדום של דוף, שאולי אתם זוכרים רק בתור דוקטור היינץ' (לא הקטשופ) דופנשמירץ'. אז אם אתם לא מכירים את הפאנדום הזה, אתם וודאי לא מכירים את תוכנית האינטרנט שלו - doofdaily (או בשמו המלא- Doofenshmirtz's Daily Dirt). תוכנית ביוטיוב שמתעדכנת כל שבוע (באופן מוזר לא כל יום, אבל בעצם גם אנחנו) ומתארת כל מיני דברים אינטרנטיים למיניהם. איך זה קשור לדוף שלנו (טוב מבלבד השם...)?! הוא מגיש אותה כמובן!
טעימה מאחד הפרקים (משחק המילים הזה לא היה מתוכנן מראש! תראו את הפרק ותבינו למה זה מצחיק..) בחרתי אחד שיתאים לנו!

אני לא יודעת אם הגאון שעושה את זה באמת קשור לסדרה (אם לא זה חיקוי ממש מדהים!) אבל זה מצחיק נורא וחביב בכל מקרה. אומנם באנגלית, אבל עם קצת השקעה זה לגמרי שווה את זה.
אם לא התחברתם ספציפית לפרק הזה, אתם חופשיים לבחור אחד מתוך הפרקים הרבים. אני אישית אוהבת מאוד את פונים, אנימה ותה בועות (bubble tea?).
דוף הוא הדמות האהובה עליי. אני חושבת שהוא פארודיה מושלמת לכלכך הרבה סרטים ותוכניות, ובואו נודה בזה- הוא פשוט קורע מצחוק. גם פרי הפליטיפוס שם לתמוך בו, וכשהוא שותה את שיקוי החמידות (בפרק הספיישל מיפ בסיאטל)- הוא פשוט מקסים ומצחיק.
אחד השירים האהובים עליי. האם זה צירוף מקרים שהבחור שם אומר פנדה? (פיטר הפנדה...)

 הקטעים הכי טובים
אז חיפשתי קצת פאנארט...
 וזה פשוט חמוד


NO COMMENT
ולסיכום!!


אין ספק שדופנשמירץ' הוא אחת הדמויות המצחיקות והמשעשעות ביותר על מסך הטלווזיה שלנו! יש לכם דמות אהובה אחרת? משהו נוסף לומר על התוכנית? סדרה אחרת שכדאי לנו לדבר עליה? כתבו לנו כאן!

שלכם באהבה מרושעת,
THE WOMAN IN BLACK

לפוסט הראשון XD

אין מקום בטוח יותר - פוסט 2#

שלום וברוכים השבים!
אז כפי שראיתם הספר השני בסוף ממש לא יצא כעבור חודש, ואלה היו עובדות שקריות. כדי לעודד את מצב רוחכם אני חוזרת לכאן והפעם עם עובדות אמיתיות!
אז לספר הבא בסדרה קוראים The Mime Order (בתרגום חופשי לעברית מסדר החקיינים/מסדר הפנטומימאים ~נחשו למה זה מסודר כך~) והוא צפוי לצאת ב21 באוקטובר השנה!! אין לי מושג קלוש מתי המתרגמים לעברית יזיזו את עצמם ויתחילו לעבוד (בלי לפגוע כמובן אני מעריכה ותלויה מאוד בעבודתם) ויסיימו לתרגם, אבל אני מקווה שבמהרה. כמובן שאתם יכולים לקנות באנגלית בתקווה שיהיו משלוחים לארץ.
אז הינה ממש עוד מעט יוצא הספר השני- אתם מאמינים שהיא רק בת 22?!?

לקריאה קצרה על הספר (באנגלית)
לטריילר המתורגם לספר

 תמונה של הספר השני בסדרה, מסדר החקיינים

עוד לא יצא תאריך רשמי לסרט, אך ההכנות כבר התחילו. אם אתם רוצים לקרוא קצת על הסרט שהולך להיות "הארי פוטר הבא" אתם מוזמנים ללחוץ כאן!

חוץ ממה שסיפרתי לכם אין יותר מדי עידכונים בנושא. המשיכו לבדוק כאן מדי פעם כדי לקבל חדשות!
The woman in black

לפוסט הראשון!

Fandom Of Thrones - פוסט נאמבר 3

אז העונה הרביעית נגמרה ו... מה אנחנו עושים עם החיים שלנו עכשיו?!?
אז קודם כל, חיים. מצטערת שלא הייתי כאן כדי לחפור לכם על העונה המדהימה שיצאה ואני בטוחה שכולכם נשארתם עם פיות פעורים. אנא אל תקראו את הקטע הבא אם לא ראיתם עדיין את העונה הרביעית!
אז מה יש לנו? דמות חדשה אהובה שהספיקה למות כבר בעונה הראשונה שלה! כן כן אותה דמות היא כמובן המאהב האהוב על כולנו: אוברין מארטל.
אז עם גם אתם מתתם באמצע של העונה וליבכם שקע בחורבות, וכמו אחרי החתונה האדומה הבטחתכם שלעולם לא תסמכו על אף אחד כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתכונן לעונה החמישית שיוצאת ב...
אביב! עוד לא יצא תאריך מדויק אבל אי שם בין מרץ לתחילת יוני תשודר העונה החמישית בחו"ל ובתקווה גם בארץ. העונה החמישית תסקר את משתה לעורבים וריקוד עם דרקונים (שמתרחשים באותו הזמן) ועם קצת תקווה גם קצת מרוחות החורף שעוד לא יצא...
אז למה לצפות? נכון, אומנם לא נזכה לראות את הנשיקה שכלכך רצינו בין אוברין ללורס טיילר, אבל כן נזכה לעוד הרבה קטעי לאניסטר וטיריון (למרות שקיצצו לנו דמות מפתח חשובה מהלאניסטרים, אל תשכחו שמירסלה מחכה לנו בדורן), לאריה שמתפרעת מעבר לים, לבראן שמתפרע מעבר לחומה, וכמובן לקטעים סקסיים עם ג'ון המסכן וחסר אהבה ג'ינג'ית. אסור לנו לשכוח שבנוסף לתיאון, דאני המדהימה, בריאן (שנמצאת שם כדי להרוס לנו את סאנסאן (=השיפ הנצחי של סאנדור (AKA כלב השמירה) וסאנסה), כמובן סאנסה ואצבעון החמוד, יצטרפו אלינו מלא דמויות חדשות מדורן (ממלכתו של אוברין בדרום) שGM יכול להרוג.
ולאלו שמאוכזבים מכך שזה מגיע רק עוד שנה, ויש להם כוח וכרטיס ספרייה, מחכה ההפתעה הבאה. מסתבר שיש איפשהו בעולם כמה אנשים שמחבבים את ישראל מאוד. כמה מאוד? עד כדי כך שהם יפרסמו שני פרקים מהספר החדש שלהם רק בעברית! ונחשו מה? ג'ורג' מרטין הוא אחד מהם.
קבלו טעימה מהספר השישי בסדרה - רוחות החורף. למרות שהספר יצא רק מתישהו ב2016, אנחנו הישראלים מרגישים מקופחים וזוכים לקצת אהבה מצד אריה וטיריון אשר מחכים לכם בחנויות הספרים. אז למה אתם מחכים? אני כבר הספקתי לקנות!
אז כדי לעודד את מצב רוחכם ולתת לכם משהו לעשות עד העונה הבאה (או לפחות בשעה הקרובה..) וקצת להזכיר לכם את העונות הקודמות, לרשותכם הרבה (!) סרטונים שיקרעו אתכם מצחוק!
תהנו,
the woman in black
אחד המושקעים שראיתי, בהחלט מצחיק בטירוף! אל תשכחו לצפות בהמשכים..
כל הדברים שלא יכולו לומר לכם - הטריילר האמיתי
אוהבים את MAROON 5? טוב הם אוהבים את GoT!
כי אנחנו חייבים גם גרסה מצויירת - משפחת סימפסון
ועכשיו משחק המחשב! אין לי מה לומר חוץ מגאונות!
 סטאר וורס סטייל - טוב זה פשוט מגניב

הסרט החדש מבית היוצר של ג'ורג' מרטין
 תמיד ידענו שחתולים מוכשרים - שיר הפתיחה בחתולית
ולסיום, אחד המצחיקים ביותר. למי שזוכר עוד את השיר glad you came

יש לכם עוד סרטונים? רוצים להגיב ואין לכם איפה? סתם צריכים לפרוק את כל העונה הרביעית? אתם מוזמנים לעשות זאת כאן בתגובות!

לפוסט הקודם (2#)

יום שני, 3 במרץ 2014

The Mockingjays (פוסט 1)

שלום לכם!! אז אני היא ווינטר (ספייסי, לשעבר. לא התחברתי לכינוי.) והגעתם למדור משחקי הרעב!!
הגעתי במיוחד ממחוז 12 (לשעבר) כדי לעדכן אתכם אם עוד לא ידעתם (:
יצאו תאריכים לשני הסרטים של עורבני חקיין (העיבוד הקולנועי לספר השלישי בטרילוגיה מפוצל לשניים)!!!!
עורבני חקיין, החלק הראשון - העשירי לנובמבר 2014!
הטריילר הראשון - ב13 לאפריל!!
אומייגאד!!!
עורבני חקיין, החלק השני - 21 לנובמבר 2015 (אלוהים, לא שוב פעם לחכות שנה.)!
מה שאומר - שנתיים אחרי היציאה של התלקחות :) חוגגים כפול, חברים! או שלא חוגגים. סיימנו את הסדרה. אבל - תמיד ישארו קטעי הנוסטלגיה מהסרט הראשון.
תודו.
אתם אוהבים אותו.

מצטערת שדיכאתי בקטע האחרון,
ווינטר :)

חדשות המחנה: פוסט 2 !!!!! .

מה קורה אנשים?? .
היתגעגעתם?? .

אז למי שעוד לא שמע,ראה,קרא,צעק וכ'ו בית האדס יצא!!! .

(הפתעה בסוף הפוסט,ספוילר יחיד שיסומן בכחול ולא ממש יהרוס..אבל יפתיעה :) ) .

אז כרגיל,לקח למתרגמים שלנו הרבה (מאוד) זמן להוציא את זה.וכמובן שמייד דאגנו להשיג את זה.
ריק ממשיך להפתיעה אותנו עם שנינות מחודשת והרפתקאות חדשות עם דמויות פרי עטו.

בנוסף אנחנו מגלים פרטים חדשים ומפתיעים על הדמויות עצמן.
להזכירכם,בספר הקודם "אות אתנה"  (למי שלא קרא עדיין כדאי לדלג ולכן הכול יסומן בכחול)  : .
אז חבורתנו המופלאה מצאה את פרסי במחנה הרומאים,הספיקה להשמיד אותו (בטעות) ולעורר את חמתם של הרומאים.
החבורה יוצאת לרומא שבאיטליה  בעיקבות "אתנה פרטנוס" : פסל עתיק של אתנה אשר הרומאים גנבו ולפי האגדה יכול להחזיר את השלום בין שני המחנות(הרומאי והיווני).
בינתיים,צבא הרומאים נאסף ומיתקדם לעבר מחנה החצויים בכוונה להשמידו.
אנבת' מוצאת את פסל אחרי שנילחמה בארכנה המרושעת ומביסה אותה.
באותו זמן פרסי חולם על ניקו אשר שבויי בתוך כד ארד.
החבורה טסה להצילו ומיתברר שניקו נישבה בידי שני ענקים  תאומים אשר נועדו להביס את דיונוסוס.
הענקים כלאו את ניקו בתוך כד ארד אתום וניקו שקוע בתרדמת מוות  כשהוא שורד ביזכות גרגירי רימון מיוחדים מהשאול.
דיונוסוס (או יותר נכון,בכוס,הצד הרומאי של דיונוסוס.) מיצטרף אליהם וביחד הם מביסים את שניי הענקים ומשחררים את ניקו.
החבורה מגיע אל אנבת ומרימה הפסל אל תוך הספינה "ארגו 2" .
כתוצאה מיכך,הריצפה מיתפוררת עד לטרטרוס ואנבת' מתחילה ליפול.פרסי תופס אותה כשהו נאחז בקושי באחד הזיזים.שנייהם תלויים באוויר.ניקו מיתקרב במטרה לעזור אך פרסי עוצר אותו בתאנה שגם הוא יפול.פרסי מבין שאין לו ברירה ושהו מוכרח לעזוב.אנבת' צועקת לו שיעזוב אותה ויציל את עצמו.פרסי מסרב ואומר לניקו שיפגשו בצד השני של שערי המוות ועוזב.פרסי ואנבת' נופלים לטרטרוס.



באנגלית יותר יפה.בהצלחה פרסי ואנבת'!!!.


בית האדס עונה על מרבית השאלות אך מוסיף שאלות חדשות:
מה יקרה עכשוו?
העם החבורה תצליח להילחם הענקים ולהביס את גאיה ובנוסף לימנוע מהרומאים להשמיד את מחנה החצויים?
ומה עושים אם אתנה פרטנוס?
ועוד... .

ועכשוו:הספוילר(יסומן בכחול)  :.
ניקו אוהב בנים.
יש קשר לצב הים!!!!! .
זהו.לא ציפיתם לזה נכון? .

הספר הבא "דם האולימפוס" אמור לצאת ינואר 2015.

למי שמחכה כמובן לדם האולימפוס שיגיב נחשול!! (התרגום של אנקולוסמוס).
אני יודעת שאני מצפה אז........ נחשול!!  :) .

~דולפין~ .

יום רביעי, 26 בפברואר 2014

Fandom Of Throned - פוסט מספר 2!

שלומות לכם אנשי אצולה! לאיזה בית חסר מזל אתם משתייכים?
זה הפוסט השני של פאנדום אוף ת'רונס (משחקי הפאנדום בשבילכם).
אז למי שלא קרא לא שמע לא ידע, תוכלו למצוא הכל בפוסט הראשון של הטור המדהים הזה!
לפני שנתחיל בפוסט הזה, האם כבר יצא לכם לראות את הסרטון הבא?
אם לא פועל, תלחצו כאן!

בדומה למה שעשו בעונה 2, גם כאן השחקנים מספרים על הדמויות. 14 דקות של תדהמה והמון המון צחוקים (רוצים לדעת למה טיריון וג'יימי רוקדים? תראו את זה.) לא שפה כזאת קשה, למתקשים באנגלית. *אזהרה מראש* כל מי שלא רוצה לשמוע את השחק של הודור אומר משהו אחר חוץ מ- טוב- הודור, שלא יצפה בזה. עלול להיות טראומטי.
הסרטון עצמו מכיל מלא ספויילרים, אבל לשמחת כל אלו שלצערי לא קראו את הספרים, אתם לא הולכים להבין אותם בלי לדעת אותם. כמובן שאל תצפו בו אם לא ראיתם/קראתם את העונה השלישית/ספר שלישי, ואל תמשיכו לקרוא מכאן אם לא.
העונה הרביעית כפי שבטח אמרתי מבוססת על החלק השני של הספר השלישי. אם חשבתם שהחתונה האדומה היא השיא, אז כנראה שצדקתם (לפחות לפי דעתי) אבל גם העונה הזאת הולכת להיות מדהימה. בלי ספק "סופת החרבות" הוא אחד הספרים הכי טובים בסדרה, אם לא ה-
אז אני בטוחה שאתם מכירים את האימרות והמירמרות "לאניסטר תמיד משלם את חובותיו" או "החורף מגיע" אבל אני הולכת לעסוק עכשיו באימרה הקצת פחות ידועה אבל הכי נכונה (חוץ מהחורף מגיע כמובן... מה יכול להיות יותר נכון?):
"אף פעם אל תזמינו ג'ורג' מרטין לחתונה."
וזה נכון לגמרי. בעוד שאנחנו מוצאים את החתונות לזמן לחגוג את איחודם של זוגות מאושרים ג'ורג' מרטין אוהב להקדיש זמן זה לרצח. אם חשבתם שהחתונה האדומה היא החתונה המלחיצה היחידה, ראו הוזהרתם, כי טעיתם בגדול.
 הגיון של סופרים... ג'ורג' בפרט

אז לקחתי על עצמי את המשימה (אני וחברתי היקרה, אילנה פוגודין, לה אני מקדישה את הפוסט הזה.) לתת שמות לכל החתונות.
החתונה הראשונה היא החתונה של רוב, שהיא החתונה האדומה (כמובן)
החתונה המיוחלת של ג'ופרי ומרגרי היא החתונה הסגולה (המבין יבין. חכו לעונה הבא!)
החתונה של טיריון וסאנסה היא החתונה הקטנה (טקס קטן, ילדה קטנה, איש קטן)
החתונה של ראמזיי *ספר חמישי אל דאגה אתם לא מבינים כלום* חתונת האימים (מה לעשות הבנאדם סופר קריפי)
טוב יש לי קצת בלקאאוט ואני לא זוכרת את השאר, אבל לא נורא. יש לכם רעיונות נוספים? נשמח לשמוע. תרשמו פה או בדף הפייסבוק שלנו תגובה!
פברואר עוד מעט נגמר, ולכן אני אנצל את ההזדמנות האחרונה שלי להכניס את התמונה המיוחדת הזאת לוולנטיין! הו כמה דאני חמודה...

חג האהבה שמח לכולם! (באיחור אבל למי אכפת?) ומי ייתן ואהובכם/ן הספרותי ישרוד שנה נוספת! (המשימה הקשה מכל)
חוץ מאותו סרטון קורע לבלבים, אין יותר מדי דברים חדשים מאתר הצילומים. חוץ מ... איך יכולתי לשכוח? קית שלנו (AKA ג'ון סנואו) משחק בסרט חדש - פומפיי (מתי הוא מצא את הזמן?) נאחל לו בהצלחה ושלא יהיו סרטי המשך כדי שהוא יהיה רק שלנו. כי אתה לא יודע לשחק, ג'ון סנואו. יו נואו נאפינג, ג'ון סנואו. הו ייגריט אהובה! עם שער שנושק בידיי הלהבה. כל כך חבל ש....


 לא קשה לזהות נכון? מימין לשמאל- ג'יימי, טיווין, סרסיי וליטל טיריון

 זאת תעלומה קצת. ימין לשמאל- רנלי, רוברט, סטאניס ולמטה כנראה ג'נדרי

אוקיי אז מהאמצע לשמאל דאני ווייסריז. אבל מי לעזאזל הימני? ראיגר? ~חלחלה~

אז שיהיה לכם יום (לילה?) נפלא!
שלכם,
THE WOMEN IN BLACK

~לפוסט הקודם~

יום שלישי, 4 בפברואר 2014

מתכנסים Convergent פוסט 1

 הטיזר הראשון שפורסם 
 הטריילר הראשון! עד לא מזמן חשבנו שגם האחרון./  וזהו הטריילר הסופי. יש בעיות על הוידיאו אז אם לא הצלחתם לראות מכאן, יש כמה קישורים בתחתית ששוה להסתכל עליהם..

שלומות לכל הדיברג'טנים שכאן! התכנסו כאן היום אני אותם (האישה בשחור BTW) כדי לדבר איתכם על הספר האהוב עליי - מפוצלים!! (אני מבקשת מכם להתעלם מהאיכות הגרוע של הפוסט הזה, יש המון סרטונים שממש מקלקלים את המבנה שלו...)

לא כתבנו הרבה זמן ולמען האמת דיי חשבתי לדחות את זה בעוד כמה ימים אבל אז ראיתי את הטריילר הסופי והבנתי שאני חייבת לכתוב על זה!
אז ככה. תקציר למי שלא מכיר את המפוצלים יופיע בהמשך בצבע כתום ברקע כחול. בינתיים כמה פרטים שתרצו לדעת..
אלא אם הייתם מתים בזמן האחרון (אין סיבה מוצדקת אחרת) אז אתם וודאי יודעים שיציאת הסרט הראשון המדהים בכיכובם של שיילין וודלי (טריס!) ותיאו ג'יימס (טובי!) ועוד הרבה שחקנים מוכשרים, נקבעה ל21 במרץ בחו"ל וב20 בארץ. אל תתלהבו מדי, לא בדקתי תאריכים אבל זה בעצם יוצא באותו הזמן לדעתי (יכול להיות גם שלא, אבל עדיין). לאלו מכם שמגיעים לאירוע הבכורה בגלילות, נתראה שם (אני אהיה זאת שאחלק לכולם סרטים כחולים לקשור על היד...)
הטריילר שאתם רואים כאן (והוא הסופי הפעם, וכל כך יפה) שודר בתוכנית אירוח שבה הופיע שיילין ותיאו לקראת יציאת הסרט. למה שיילין שותה מים מזוהמים במלריה? כי היא מגניבה. לא הבנתם? תסתכלו בסרטון. שני הכוכבים דפקו כניסה בנוסח דאונטלס (תעזרו לי להפוך את דאונטלס לקריאת הYOLO הבאה ~שדרך אגב אומרת אתה רק אוכל בצל. תרגמו לאנגלית, ותקראו את הפוסט הבא שמתועד לצאת בטור 'הילד שבך'~)
העלתי את הסרטון, אני רק לא בטוחה באיזה סדר זה (ואם זה יעבוד...) נסו לבדוק באיזה סרטון הם מגיעים לאולפן ובאיזה הם כבר יושבים ומדברים. אתם יכולים לראות גם שם את הטריילר.
אז מה עוד? נאמנים - אנחנו מחכים לך. עוד לא קבעו תאריך מתי זה יוצא אבל כמעט בטוחה שהם עובדים על התרגום עכשיו. חסר להם שלא.
 אמבטיית מרשמלו - חלומו של כל סופר!
למעלה אתם יכולים לראות סרטונים של ורוניקה רות'. הם ממש מגניבים אז שווה לכם לראות! תוכלו לראות אותה קופצת לאמבטיית מרשמלו, מתוודה על חטאיה, מתלהבת מתה צמחים וגונבת לטוביאס את עוגת השוקולד שלו. תהנו! בנוסף הנשיקה המובטחת של פורטריס (וואו!), קליפ מיוחד של אחרי זריקת הסכינים שהסתנן לרשת, הגרסה של מפוצלים לעיוורים והשיר הראשון מהפלייליסט. הרבה דברים להספיק למי שלא מעודכן אבל חוויה גדולה!
 טריס ופור יושבים על העץ... תתנשקו כבר כסילים!
 לא האיכות הכי טובה, אבל יותר טוב מכלום
 והשיר הראשון - Find You / Zedd אהבתם?


 כמה נחמד מצידה! אני אפילו חושבת שהיא מדבבת את זה

אני חושבת שזה הכל להיום. אם דברים לא עבדו לכם הינה רשימה למלא סרטונים אדירים:
https://www.youtube.com/watch?v=fBaJxj8RMc0 השיר
https://www.youtube.com/channel/UCFB4SZE6FFGOPDiuWM5Vo6g הערוץ של מפוצלים בעברית
https://www.youtube.com/watch?v=2hU8LWVIAcw הרעיון אצל ג'ימי קימל וקישור לחלק הבא
https://www.youtube.com/watch?v=rB3gzdvSINo איך לערוך מסיבת תה לפלג שלך
https://www.youtube.com/watch?v=r3_FPAuWbnY הסיפור על ורוניקה רות' ואמבט המרשמלו

כמובן שאתם יכולים בעצמכם ללכת לחפש עוד סרטונים. אם אתם מוצאים משהו מיוחד ספרו לי! אל תשכחו לעשות לייק לדף הפייסבוק הגדול ביותר של מפוצלים בארץ (הם מתרגמים קטעים מנאמנים ומהסיפור הקצר של פור) https://www.facebook.com/DivergentIsrael?fref=ts

בנוסף לכל מה שהראתי לכם תוכלו למצוא גם איפשהו את ורוניקה מקריאה את הפרק הראשון של נאמנים. לא מצאתי את זה, אבל זה ממש מגניב. אין ספויילרים גדולים מדי.

תקציר לאלו שלצערי עדיין לא קראו את מפוצלים: בשיקגו העתידנית, לאחר מלחמות רבות, החברה הגיעה למסקנה שהמלחמות נגרמות בגלל תכונות אנושיות. לכן היא התפלגה לחמישה פלגים - אוריינות (מטפחים את החוכמה ונגד הבורות), אומץ לב (בעד אומץ ונגד פחדנות), ידידות (ידידות לעומת עוינות), כנות (יושר במקום שקרים) והקרבה עצמית (מקריבים מעצמם ולא אנוכיים). בגיל 16 כל נער ונערה יכולים לבחור האם הם רוצים להישאר בפלג בו נולדו וחונכו או לעבור לפלג אחר.
ביאטריס פריור, גיבורת הספר, היא ילידת הקרבה עצמית. היא מתלבטת האם להישאר בפלג שאינו מתאים לה, או לעזוב את משפחתה לעד. כאילו שזה לא מספיק, היא גם מגלה שהיא מפוצלת - מתאימה ליותר מפלג אחד, ושאם המידע הזה יגיע לידיים הלא נכונות, היא תמות.
זהו ספר ממש יפה. יש בו מדע בדיוני, אבל זה לא דומיננטי (בערך כמו במשחקי הרעב). יש בו רומנטיקה כמובן אבל בקטע הכי לא צ'יזי, חקייני, ומשולש האהבה שיש (אלא אם כן הם יחליטו בסרט להרוס לנו את הספר..). הדמויות יפות ומשקעות, אנושיות ובעלות עבר הווה ועתיד. ספר מומלץ לכולם.
וכל אלה שאומרים: "זה כמו משחקי הרעב למה לקרוא את זה" אז לא. זה דומה קצת, אני אל אגיד שלא, אבל ככה זה כל ספרי הנוער, כולם נכנסים לאיזושהי קטגוריה. אבל הוא ספר יפה, שונה וייחודי ממשחקי הרעב ושווה לפחות רפרוף.
לפרק הראשון: http://www.kibutz-poalim.co.il/page_11023

להתראות! the woman in black

יום חמישי, 23 בינואר 2014

יצירת קשר :) .

פתחנו דף  חדש בפיסבוק!
אנחנו מזמינים את כולכם לבוא לעשות לנו לייק ולקבל עידכונים על פוסטים חדשים!

https://www.facebook.com/thedailyfandom123

בנוסף פתחנו גם אימייל חדש שדרכו תוכלו לישלוח לנו הודעות,בקשות,הארות,שיפורים,הצעות וכו'.

thedailyfandom123@gmail.com


~דולפין~



יום שני, 20 בינואר 2014

•באשמת הכוכבים• [פוסט 1]

שלומות לכולם!
אני היא ספייסי (כמו הספייס גירלס), אבל אתם יכולים לפנות אלי כנועה. אני אהיה כתבת של כמה וכמה מדורים מעניינים במיוחד (AKA משחקי הרעב, האנגרים שלי!). הפעם - אני אכתוב על.. אשמת הכוכבים! (תקציר בכתב הכחול שפה מתחת.)
אשמת הכוכבים הוא רומן נעורים קודר ומצחיק בצורה בלתי אפשרית כמעט, אבל אלוהים, כמה שהוא יפה -
הייזל גרייס לנקסטר בת ה - 16 היא חולת סרטן. מעצבן ביותר, אפשר להגיד. הריאות שלה נכשלו בתפקידן. החיים שלה דיי מעצבנים, אתם יודעים, עם הדבר הזה שתקוע לה באף ושמו קנולה, שני החברים הכי טובים שלה הם ההורים שלה, בעיקר אמא שלה, שמכריחה אותה ללכת לקבוצת התמיכה המטופשת ההיא בכנסיה, אבל היא מתנחמת עם הספר האהוב שלה - מכאוב מלכותי. 
עוד יום רגיל בחייה הקצרצרים, כשהיא הולכת אל קבוצת התמיכה, מכינה את עצמה לשמוע את פטפוטיו המתמשכים של פטריק, שאיבד את אשכיו לטובת הסרטן. אבל היום מצטרף מישהו חדש -ניצול-, אוגאסטוס. 
והיא תתאהב בו.
כןכן, כולנו שונאים את ג'ון גרין. אני אעדכן על הסרט, הספר, הקאסט, ועוד דברים מעניינים. ודברים של ג'ון גרין.
הפעם, תזכורת קטנה לכולכם -
אל תשכחו, הסרט (בכיכובם של שיילין וודלי ואנסל אלגורט [מפוצלים]), יוצא ב6 ליוני!


הכריכה המקורית VS. הכריכה הישראלית. מה אתם מעדיפים?
ספייסי (:

יום ראשון, 19 בינואר 2014

הילד שבך - 1 - גרוויטי פולס

 מייבל שלנו... ביום נורמלי

 כי חזיר היא חיית המחמד האולטימטיבית

 עוד יום רגיל, בובת שעווה נרצחת. האם סוס הוא הרוצח?

החמישייה! חושבים שלדיפר ולוונדי יש סיכוי?

שלומות לכם ילדים בנפש!
כאן The Woman In Black עם עוד טור מיוחד במינו! כן כן, הטור הזה הוא לכל אלו שעדיין ילדים בליבם ובנפשם ומשתוקקים לחדשות על תוכניות הילדות המופלאות שלנו!
הפוסט הזה יהיה על תוכנית חדשה וקצת לא ידועה בשם גרוויטי פולס! עליה אספר עוד מעט.
בכל מקרה, למרות שעוד לא פרסמתי פרק על בובספוג, יש שמועות שהולכים לבטל אותו. זה לא נראה לי אמיתי, כאילו איזה מטומטם יבטל את בובספוג? אני אמשיך לעדכן אתכם בנושא.
אז... גרוויטי פולס! תקציר קצר תמצאו כאן: הסיפור הוא לא יותר מדי מורכב. התאומים דיפר ומייבל פיינס עוזבים את ביתם ונוסעים לדוד שלהם במהלך חופשת הקיץ, לעיר aשמה גרוויטי פולס. בהתחלה אין משהו מיוחד, עד שדיפר מוצא ביער ספר מיוחד ובו מסופר על יצורים קסומים וכוחות משונים ביער של גרוויטי פולס, הנכתב על ידי סופר אלמוני. הוא עוד יותר מתפלא לגלות שהכול אמיתי, במיוחד הזומבי שאחותו יוצאת איתו (או שלא? תראו את הפרק הראשון...). הסדרה מאופיינת בהומור משובח במיוחד (צריך לקרוא קצת את האותיות הקטנות, נ.ב. זה רק צורת ביטוי אין באמת מה לקרוא), ודמויות מיוחדות ומשוגעות במיוחד ~מייבל~ ~סוס~.
ועכשיו SPOILER ALERT (בצבע כתום) לשאר העונה! לצערי הרב, את שני הפרקים האחרונים בעונה הראשונה עוד לא שידרו בארץ (חבל, אתם מפסידים את ביל, המשולש הצהוב). אני אעשה ספוילרים בהמשך (סתם, אני אזהיר אתכם מראש וכל מי שראה אותם באנגלית יוכל לראות). אני כן אעשה ספוילר קטן ובלתי מסיק ואספר לכם שהגמדים מהפרק הראשון חוזרים להופעת אורח מיוחדת.... אבל בינתיים, גם בלי לראות את הפרקים האלו פגשנו מלא יצורים מוזרים, וצחקנו עד אימה ממייבל, סוס, סטאן, גידיעון, ולא דיפר. ועכשיו, לשאלה שאני רוצה להעלות. לדיפר יש את המהדורה השלישית. לגידיעון יש את המהדורה השנייה. למי יש את הראשונה? תגיבו. אני חייבת להגיד שאני ניחשתי סטאן (הוא פאקינג נכנס לחדר סודי מאחורי מכונת שתייה...)
ועכשיו לאלו שכן ראו את הפרקים. אם אתם לא מעוניינים ספויילר רדו עכשיו מהר מתחת למילים הצבעוניות. ... אז כמובן שלסטאן היה את הספר הראשון|! זה היה כזה ברור! לא דמיינתי שככה יראה החדר הסודי, אבל תאמת זה היה די מגניב. אני גם חייבת להגיד שעכשיו הדמות הקסומה האהובה עליי השתנתה מהגמדים לביל, כי תכלס הוא ממש אדיר. אז צפיתם את זה? אל תעשו ספויילרים! לפי דעתי העונה השנייה כבר יצאה באמריקה ואולי אפילו ניתן למצוא אותה באינטרנט. חפשו אותה ותגידו לי מה דעתכם עליה, כי אני ממש מתה לדעת מה קורה עם סטאן, מייבל ודיפר. אה וגם סוס.
אז ברוכים השבים כל אלו שדילגו על הספויילר! בכל מקרה, לפי מה שאני יודעת הפרקים עוברים עכשיו תרגום לעברית ואולי נזכה לראות אותם בקול המדובב שאנו רגילים אליו. בכל מקרה, שידורי העונה השנייה כבר התחילו אם אני זוכרת נכון בארצות הברית. נקווה שגם אותה נזכה לראות במהירות! סדרת הספין-אוף יצאה כבר בארץ, ומכילה פרקים קטנים עם סודותיה של גרוויטי פולס (תעלומותיה? אני כבר לא זוכרת!). עצה שלי לכל אלו שרואים אותה - אל תנסו להכניס מאה נחשי גומי לאף. או לפחות אל תצלמו את זה ותנסו לשלוח לאנשים... מייבל...
אז בכל מקרה, יש לי בקשה! ישהו כאן יודע איך קוראים לשיפ של וונדי ודיפר? וונפר? דינדי? אין לי מושג, תעזרו לי. בכל מקרה, אני מתה לדעת מה קורה איתם (פויה רובי! פויה!)
שלכם,
The Woman In Black
טריילר חביב עד מאוד.

עם ביקורת משובחת ומשעשעת על תוכניות הטלוויזיה שלנו. כבר צפיתם בברווז בלש? קוואק קוואק קוואק!

פוסט 1:חדשות המחנה!!!

שלום אנשים!!
אז אני דולפין!!!(ורק לשם הבהרה אני נקבה, בת, אישה, נערה, female, איך שלא תיקראו לזה..)
אוקי אז הטור הזה יהיה על ספרי ריק רירדן!
והפוסט הזה יהיה על, מוכנים לזה? תופים תופים תופים......פרסי ג'קסון! (לא כולל סדרת ההמשך) .
אוקי אז למי שלא קרא עדיין פרסי ג'קסון (איך העזתם?! לכו מיד לקרוא!) הינה תקציר, מי שקרא מוזמן לדלג: אוקי אז ככה,פרסי ג'קסון היה נער רגיל לגמרי עם דיסלקציה והפרעות קשב וריכוז (טוב, בערך, קצת קשה להיות נורמלי כשמפלצות רודפות אחריך) עד שיום אחד תקפה אותו מפלצת שהתחזתה למורה למתמטיקה שלו (ידעתי שיש משהו במורות למתמטיקה!).
לאחר מכן, פרסי גילה שכול מה שהוא למד על המיתוסים היוונים, קיים! ויותר מכך, מנסה להרוג אותו. פרסי מגלה שהוא חצוי (חצי אל חצי בן אדם) בנו של פוסידון, אל הים ואחד משלושת האלים הגדולים במיתולוגיה היוונית, (בן של אחד משלושת הגדולים זה דבר די דבר די נדיר).
פרסי מגיעה למחנה החצויים שם הוא פוגש חצויים נוספים ביניהם את אנבת' ב תה של אתנה וגם את החבר הכי טוב שלו, גרובר שמתגלה כסאטיר (חצי בן אדם חצי עז) ואת כירון, המורה המשותק שלו להיסטוריה שמתגלה כבכלל לא משותק אלה כקנטאור: חצי בן אדה וחצי סוס, אשר הסתיר את דמותו האמיתית בתוך כיסא גלגלים מכושף.

פרסי מתאמן במחנה ויוצא למסעות חיפושים, הוא נגלה שיש נבואה שכאשר צאצא של אחד משלושת הגדולים (זאוס, פוסידון והאדס) יגיע לגיל 16 הוא יכריע את גורל העולם והאולימפוס, להשמדה או לניצחון. בנוסף כרונוס, מלך הטיטאנים ואבי האלים, מתעורר מקברו.
זהו,יותר מזה יהרוס לכם את הספר.
הסדרה המקורית מונה 5 ספרים ובנוסף יצאה סדרת ספרים שבה יצאו עד כה 3 ספרים בעברית ועוד אחד באנגלית  בנוסף לספר שניקרא יומני החצויים.
אז אם לומר את האמת, כרגע אין ממש חדש בעניין הספר והסדרה.
אל תשאלו אותי מתי יצא בית האדס בעברית, כי אין לי מושג (שייצא כבר!).
אז זהו לבינתיים. אם יש לכם חדשות אתם מוזמנים לעדכן.

~דולפין~
נ.ב (ככה אני כותבת, תתמודדו).
מי שמחכה לבית האדס שיגיב אנקולוסמוס!.

~דולפין~ .
מזל שהוא לא יכול להרטב.



 
מפת המחנה.


יום שבת, 18 בינואר 2014

אין מקום בטוח יותר - פוסט 1


ראיון עם הסופרת! לצערי לא הצלחתי להביא את                                    הטריילר
שלומות לכם! (כן, נראלי שזה סימן ההיכר שלי בשלום. אם יצא לכם לראות פוסטים אחרים שלי ~בינתיים יש רק אחד~ אז אתם בטח יודעים מי אני.)
למי שלא יודע, כאן האישה בשחור! הטור הזה נקרא אין מקום בטוח יותר, והוא על הספר המדהים והמשגע עונת העצמות, מאת סמנתה שאנון. מי שלא קרא את הספר, יוכל למצוא עוד מעט בכתב כחול מודגש תקציר מלא. מי שכן, יכול לדלג על הקטע הזה ולהגיע לפוסט עצמו.
אז תקציר! זה ספר דיי מוסבך להסביר, תאתמת שעד הרבע לא ממש הבנתי מה הולך בו. אני אנסה לעשות את זה פשוט וקל. אז... המקום: סאיון-לונדון. הזמן: 2059. בעולם הזה, לפי ההיסטוריה החלופית שמציעה הסופרת, חיים 'רואים'. רואים הם אנשים בעלי יכולות מסוימות הקשורות לרוחות ולנפשות. גיבורת הספר, פייג' מארני, היא רואה מסוג מסוים ונדיר. אך זה לא פשוט כל כך להיות רואה, או כמו שמכנים זאת בסאיון על-טבעיים, מפני שזו עברה על החוק.
כאילו שחייה אינם מסובכים גם ככה, יום אחד פייג' נחטפת. היא מגיעה למקום אשר נקרא שאול 1 (אתם לא תאמינו אבל גם באנגלית קוראים לזה שאול 1. במילים העבריות האלו ממש), שם היא הופכת לאסירה. הסוהר שלה, שכולם באמת קוראים לו 'הסוהר', אפילו סוהרים אחרים, הוא המנטור והמדריך שלה, והאויב הכי גדול שלה. 
אני לא ארחיב עוד, כי אתם לא תבינו וגם כי זה יעשה ספויילרים נוראיים. אבל זה באמת ספר מדהים. הוא פאקינג 500 עמודים, וקראתי אותו בשלושה ימים. יותר מהר ממה שקראתי את הארי פוטר החמישי, וכ זה תוך כדי למידה למבחן במתמטיקה. סימן שהוא טוב.
אז שלום לכם כל אלו שכן קראו כבר את הספר! אז אין יותר מדי על מה לספר. הספר הרי יצא באנגלית ובעברית באותו הזמן, אז אין יותר מדי חדשות. הסדרה עצמה תהיה בת 7 ספרים, ולפי שמועות, הספר הבא צפוי לצאת בעוד חודש. אני לא יודעת כמה זה נכון, והאם בעוד חודש הוא יהיה גם בעברית, אבל אני מחזיקה אצבעות. ותאמינו או לא כבר הספיקו לכתוב עליו בויקיפדיה.
הזכויות לסרט נמכרו כבר מזמן, נראלי עוד לפני שהספר בכלל יצא לאור. הקונה בר המזל הוא אנדרו 'אנדי' סירקיס. אולי אתם מכירים אותו בתור סיזר מכוכב הקופים, או גולום משר הטבעות. כן, מסתבר שלבחור הזה גם יוצר סרטים, ולא רק משתתף בהם. אין לי מושג מתי הוא יצא, ולצערי הרב לא ב2014, יש לנו עוד זמן לחכות. אנחנו יכולים רק לקוות שיתחילו לצלם אותו עוד השנה, ושהוא יגיע למסכים שלנו ב2015.
אז קצת ממני - אני אישית חושבת שזה ספר מדהים! למי שיש כוח לקרוא אותו, או אפילו את האומץ, יתאהב בו מיד. אומרים שסמנתה הולכת להיות ג'יי קיי רולינג הבאה. אמרו זאת כבר על אחרים, פעמים רבות. אני ממש לא חושבת שזה המקרה, אבל אני כן רואה בו פוטנציאל להפוך למשהו כמו יצורים יפהפיים או מפוצלים. זה אכן ספר אדיר.
אז קודם כל קראתם אותו? מתכננים לקרוא? כדאי לכם! ספרו לי כאן בתגובות, אני מתה לדעת. ואם יש לכם חדשות עדכנו אותי במיידי. ובקשה אחת אחרונה - כל אלו שכבר בחצי הדרך לקנות פופקורן לסרט ושומרים סימנייה במיוחד לספר הבא (כמוני!) רשמו פה למטה. I'm Waiting! (וכאן חזיתם בעוד ציטוט מהנסיכה הקסומה)
The Woman In Black
P.S.
לצערי לא הצלחתי להביא את הטריילר, שהוא בכלל הטריילר לספר ולא לסרט (אני דיי שמחה כי הוא ממש גרוע...). אם אתם מעוניינים חפשו אותו ביוטיוב, מספיק לרשום את השם של הספר. אולי יש גם בעברית.
לפוסט מספר 2#
כריכת הספר בעברית. שימו לב שה1
בזהב! מעניין אם בשני ה2 יהיה זהוב,
או שזה אומר משהו אחר לגמרי...
זה גולום? מישהו כאן עבר מהפך!